Laat ik even vertellen wat ik allemaal heb gedaan

En nu? ik weet dat ik niets in de kunst/fotografie wil doen, want als kunstenaar zou ik het niet kunnen maken. Grafisch vormgeving begint mij ook steeds meer tegen te staan. Ik zou het op zich nog wel leuk vinden om in een klein bedrijf de grafische taken op mij te nemen, maar ik zie ook dat er steeds meer vraag is naar copywriting, animatie, video en social media beheer binnen deze functie.
Ik voel me echt een zeur nu, maar het zit me hoog, dus sorry als het verhaal vaag en depri is. Ik heb vroeger nooit gehad: dit wil ik later worden. Ik weet het nu nog steeds niet. Iets vinden in mijn vakgebied is erg lastig op het moment.. Ik werk graag met mijn handen, dat weet ik wel. Ik ben precies, handig, heb goed inzicht, kan goed plannen en ben creatief. Als ik nu een beroepskeuzetest doe komt er vaak de richting techniek in, en dat klinkt wel leuk, maar lichamelijk zit ik niet zo goed in elkaar waardoor ik geen zwaar werk kan verrichten.
Is er iemand die enig idee heeft waar ik naar kan kijken? wat ik kan doen om uit te zoeken wat wél bij mij past? ik ben bijna 27, dus een studie erbij wil ik liever niet. Respect als je deze chaos hebt gelezen.