Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Cathalijne schreef:Als je schapen leuk vind kan je schapen/geiten bedrijven aanschrijven in Engeland/schotland/ierland. Ik ben 3 jaar geleden op schapen verlos stage geweest in Schotland, en dat was een erg leuke ervaring. Das wel niet zo vaak in de zomervakantie, maar eerder in het voorjaar (gezien het lammerseizoen)
AnoukWelsh schreef:Ik ben naar Griekenland geweest op Lesbos.
Weet niet waar je studeert maar ik kon destijds een beurs krijgen waardoor de tickets en het verblijf vergoed werden.
Heel veel geleerd en enorm genoten.
Wel 90% klein huisdieren. Honden katten en veel castraties en sterilisatie.
Je mag veel meer als hier in NL.
Het appartement zit direct boven de praktijk. Eigenaren zijn een echtpaar en mega vriendelijk. Doen ook erg hun best om je het eiland te laten zien en leren kennen
Mocht je contact willen met de praktijk moet je me even een pbtje sturen![]()
Ik kan het je 100% aanraden, echt een ervaring om nooit te vergeten! [ [url=m/xRYDQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
KittyDylan schreef:Gaat het hier om een leerjaar 2 of 3 stage?
Als ik het goed heb is leerjaar 2 stage nog niet op een praktijk (ivm te weinig ervaring in praktijkwerk)? Stage 3 moet wel op een praktijk?
Ik wilde leerjaar 2 op stage maar helaas niets kunnen vinden (UK)
Ik zou vooral even aan je mentor vragen of school contacten heeft. Zo zit je meestal al op een bedrijf die ervaring heeft met stagiaires en daarnaast weet hoe je school in elkaar steekt qua stageopdrachten ect.