Voor school moet ik enkele Britten interviewen en normaal gesproken wordt dit gedaan via een studiereis naar de UK. Helaas, maar terecht, gaat deze niet door omdat Covid nog steeds veel te actief is
. Samen met twee groepsgenoten schrijf ik een project over het onderwerp "Drinking culture in the UK" (we blijven studenten
). Binnen het onderwerp komen verschillende dingen aan bod, waaronder de invloed van corona op de drinkcultuur en eigen of herkenbare drinkpatronen .Als je je comfortabel voelt met het beantwoorden van vragen over dit onderwerp en je uit de UK komt/geruime tijd in de UK hebt gewoond (4+ jaar) neem dan alsjeblieft contact met mij op
. Het interview is in het Engels en kan via Skype/Teams/Zoom of vrijwel ieder ander platform, de audio moet opgenomen worden zodat de docenten zeker weten dat wij niet zelf het interview verzonnen hebben
Als iemand ideeën heeft over hoe wij in contact kunnen komen met Britten laat dit dan zeker weten! We hebben het op verschillende lokale fora en Reddit al geprobeerd maar krijgen tot op heden helemaal geen reacties... We balen natuurlijk flink dus al het advies is welkom!
Groetjes!
), en wie weet heb ik nog vrienden op Facebook die Britten als vriend hebben.
Reddit hebben we geprobeerd en andere fora ook maar het lastige is dat dat soort forums vooral focussen op reizen naar de UK, maar we zoeken gestaag door dankjewel!