Ik ben momenteel bezig me te verdiepen in het werken als zelfstandige verpleegkundige.
Ik werk in een ziekenhuis en hoewel de aard van het werk me wel bevalt, wil ik graag meer regie over mijn werktijden. Ik wil graag meer uren of juist minder uren werken wanneer ik dat wil en ik wil niet mijn vakantie 10 maanden (!!) van tevoren hoeven aanvragen.
Voor de ZZP'ers: ik ben vooral benieuwd wat voor opdrachtgevers jullie hebben, of je ook zonder een detacheerder aan de slag kunt, en hoeveel eigen regie je nou écht hebt. De detacheerders die ik tot nu toe heb gesproken willen graag een ZZP'er voor langere tijd (bijv. 3-6 maand) naar één plek sturen, maar dan word je toch weer meegeroosterd en dat wil ik dus juist niet.
Soort werk maakt me niet veel uit. Ik heb ervaring in het ziekenhuis, thuiszorg, zorg voor dementerenden, verpleeghuis en palliatief. Ik heb een HBO-opleiding verpleegkunde en in totaal 9 jaar werkervaring in de zorg (6 jaar verpleegkundig). Ik woon in het noorden van het land.
Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen, ook negatieve zijn uiteraard welkom
En werk ook niet als verpleegkundige. Wel is te zien dat het een landelijke trend is, overal is tekort aan vast personeel.