[ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zeeuwtholen

[ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 19:52

Online Enquête: Ruitersport Nederland - Aankoopgedrag ruiters online :list:

Beste paardenliefhebber!

Leuk dat jij de tijd neemt om deze enquête in te vullen! Mijn naam is Korné en ik ben student aan de Avans Hogeschool in Breda. Vanuit mijn studie (Ondernemerschap en Retailmanagement), persoonlijke interesse in de ruitersportretail en als paardenliefhebber ben ik bezig met een marktonderzoek naar het online aankoopgedrag van ruiters in Nederland. Na overleg met de beheerder Bart van Bokt.nl mag ik mijn enquête op deze plek van het forum plaatsen. Graag zou ik jullie willen uitnodigen om deze enquête in te vullen +:)+ .

Door het invullen van deze enquête draag jij een steentje bij aan het marktonderzoek. De enquête neemt slechts vijf minuten in beslag.

Link naar de enquête: https://forms.gle/oVDjvRYZpsPGV94t9 :list:

Voor het onderzoek heb ik een Instagram account aangemaakt om de voortgang met jullie te blijven delen: https://www.instagram.com/ruitersport_nl/

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

Scum

Re: [ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:59

Je enquete doet het (bij mij) niet. Ik heb meerdere browsers geprobeerd maar hij blijft laden en er komt niks in beeld.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:06

De link naar de enquête werkt bij mij wel, maar ik ben verplicht bij de eerste vraag een emailadres in te vullen en dat wil ik niet, dus daar houdt het voor mij op

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:10

Hier idem.

zeeuwtholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-21 14:22

Ha allemaal,

De enquête zou het als het goed is moeten doen. ik heb inmiddels al een aantal ingevulde enquêtes ontvangen. De vraag met betrekking tot het invullen van een emailadres, kun je ook fictief invullen. Dus door een emailadres te verzinnen. Bijvoorbeeld: ''verzonnen@zomaar.nl''. Dan kan ik alsnog jullie antwoorden verwerken.

Daarnaast worden alle gegevens vertrouwelijk verwerkt en na het onderzoek verwijderd, omdat ik ook als student te maken heb met de privacywetgevingen van deze tijd.

Graag zie ik jullie enquêtes tegemoet!

Gr. Korné

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 14:59

Ik mis een beetje de 'niet van toepassing' optie bij sommige vragen... ik koop bijvoorbeeld zelf geen voer in, dat wordt op stal geregeld.

Ook bij deze vraag: Welke ruiter en paard gerelateerde artikelen koopt u het meest offline? (of de online variant van deze vraag) Mis ik de optie dat iets niet van toepassing is.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 15:03

Zou hem heel graag voor je in willen vullen. Maar het verplicht mijn email-adres geven weerhoud mij daarvan.

zeeuwtholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-21 15:21

FriesWytske schreef:
Zou hem heel graag voor je in willen vullen. Maar het verplicht mijn email-adres geven weerhoud mij daarvan.

De vraag met betrekking tot het invullen van een emailadres, kun je ook fictief invullen. Dus door een emailadres te verzinnen. Bijvoorbeeld: ''verzonnen@zomaar.nl''. Dan kan ik alsnog je antwoorden verwerken. :P