[ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zeeuwtholen

[ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 19:52

Online Enquête: Ruitersport Nederland - Aankoopgedrag ruiters online :list:

Beste paardenliefhebber!

Leuk dat jij de tijd neemt om deze enquête in te vullen! Mijn naam is Korné en ik ben student aan de Avans Hogeschool in Breda. Vanuit mijn studie (Ondernemerschap en Retailmanagement), persoonlijke interesse in de ruitersportretail en als paardenliefhebber ben ik bezig met een marktonderzoek naar het online aankoopgedrag van ruiters in Nederland. Na overleg met de beheerder Bart van Bokt.nl mag ik mijn enquête op deze plek van het forum plaatsen. Graag zou ik jullie willen uitnodigen om deze enquête in te vullen +:)+ .

Door het invullen van deze enquête draag jij een steentje bij aan het marktonderzoek. De enquête neemt slechts vijf minuten in beslag.

Link naar de enquête: https://forms.gle/oVDjvRYZpsPGV94t9 :list:

Voor het onderzoek heb ik een Instagram account aangemaakt om de voortgang met jullie te blijven delen: https://www.instagram.com/ruitersport_nl/

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

Scum

Re: [ENQ] Marktonderzoek: aankoopgedrag online van Ruiters in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:59

Je enquete doet het (bij mij) niet. Ik heb meerdere browsers geprobeerd maar hij blijft laden en er komt niks in beeld.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:06

De link naar de enquête werkt bij mij wel, maar ik ben verplicht bij de eerste vraag een emailadres in te vullen en dat wil ik niet, dus daar houdt het voor mij op

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:10

Hier idem.

zeeuwtholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-21 14:22

Ha allemaal,