Mijn bureau ligt altijd vol met post-its, gerust een stuk of 30/40.
En tot overmaat van ramp, ik ben eigenlijk heel netjes en opgeruimd dus ik word hier helemaal niet blij van.
Ik heb een to do list en een aantekeningen boekje, maar de zaken op de post its vallen een beetje tussen wal en schip.. Er staan vaak kleine taken op die ik vandaag niet moet vergeten te doen, zoals iemand bellen. Of iets wat ik in de gaten moet houden, maar geen concrete taak nu voor mezelf is, maar wat ik dus niet mag vergeten om te doen. Of een interessant idee waar ik in de toekomst misschien wat mee kan.
En als ik bovenstaande allemaal op mijn to do list zet, dan wordt de lijst veels te lang (50+ taken zeker). Vervolgens ben ik dus gaan werken met verschillende to do lijsten per onderwerp, maar dat zorgde ervoor dat ik belangrijke taken over het hoofd zag..
Digitaal heb ik ook geprobeerd, Trello en Taken. Dat gaat best goed, totdat ik het druk krijg en in mijn oude patroon terugval..
Ik wil echt graag van deze post it overdaad af, maar ik weet even niet meer zo goed wat ik nog kan proberen.
) weg zijn gewerkt bij Vandaag of zijn verplaatst naar een andere datum waardoor ik duidelijk overzicht hou wat ik vandaag niet moet vergeten!