Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:voor dit soort dingen is je klantmanager. Vanuit je WW heb je die toegewezen gekregen, hij/zij kan je daarmee helpen. Of anders vanuit je werkmap?Dat weet ik niet, ik moest eerst die training doorlopen om in aanmerking te komen. Ik weet gewoon niet of ik hiermee door moet gaan en zo ja, moet ik eerst die onderzoeksperiode doen of gelijk beginnen met de start periode?
ja ik zat toen al de maximale periode in de WW dus het was voor mij sowieso niet van toepassing. Maar dat is toch een heel fijn en veilig vangnet nog? Eigen baas zijn is wel een heel gedoe er komt veel bij kijken, maar het is ook wel heel fijn. Geen gezeur met managers, je kunt je werk naar eigen goedbevinden doen, op de tijden die jij wilt. Heerlijk! En dat ondernemingsplan, ach dat valt eigenlijk ook wel mee. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dat toen gemaakt heb. Het gaf een goede duidelijke start.
) 
oh ja fotografie ligt ook wel een stukje gemakkelijker dan mijn briljante idee om vanuit het niks een zadelmakerij omhoog te trekken... Autumnn schreef:Bellatrix schreef:voor dit soort dingen is je klantmanager. Vanuit je WW heb je die toegewezen gekregen, hij/zij kan je daarmee helpen. Of anders vanuit je werkmap?Dat weet ik niet, ik moest eerst die training doorlopen om in aanmerking te komen. Ik weet gewoon niet of ik hiermee door moet gaan en zo ja, moet ik eerst die onderzoeksperiode doen of gelijk beginnen met de start periode?

Bellatrix schreef:Ik heb dus die template die idd sterk op jou plan lijkt. Maar juist het financiële plaatje kan ik niet inschatten...

Heb je een vaste contactpersoon of is dat niet meer?