Welk programma voor privé leraar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Welk programma voor privé leraar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-21 13:22

Hallo

Ik ben opzoek naar een programma om de privé lessen gemakkelijk bij te houden.
Wat is belangrijk?
* agenda die per student kan gedeeld worden. Ze moeten enkel hun les in de agenda zien (niet die van andere studenten). Terwijl ik een overzicht behoud over alle lessen.
* Nota's linken aan elke gegeven les (huiswerk, extra informatie na de les. Het gaat om geschreven tekst en soms bijlagen zoals link of pdf)
* De mogelijkheid om een Zoom-link of een locatie te plaatsen als locatie (les vindt wekelijks 1x bij klant en 1x online plaats)
* Engels/Frans/Nederlands
* Gemakkelijk in gebruik voor studenten

Extra's (optioneel, dit kan ook via ander programma of manueel):
* klanten betalen per les of per 5lessen (met korting). Er moet bijgehouden worden op hoeveel lessen de klant nog recht heeft. Rekening houdend dat er soms annuleringen zijn en dat die les dan nog moet gegeven worden.



Aan welke programma's denken jullie?

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Welk programma voor privé leraar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:50

MS teams?

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:18

Teams inderdaad, of je een locatie kan inplannen weet ik niet, maar je kunt je call een naam geven dus stel je gaat bij iemand thuis zou je ook kunnen zeggen: BIJLES PIETJE PUK [THUIS BIJ PIETJE] en je kunt bestanden delen via de chat en je kunt die chat gewoon terugzien

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:15

Kairos schreef:
Teams inderdaad, of je een locatie kan inplannen weet ik niet, maar je kunt je call een naam geven dus stel je gaat bij iemand thuis zou je ook kunnen zeggen: BIJLES PIETJE PUK [THUIS BIJ PIETJE] en je kunt bestanden delen via de chat en je kunt die chat gewoon terugzien

Je kan een fysieke locatie aangeven :j Je kan ook selecteren dat het een MS teams afspraak is, dan is er zelfs een link waar je gewoon op kan klikken om aan de vergadering deel te nemen.