De brief is in het engels, maar even voor het makkelijke het deel waar het om gaat in het NL gezet (mbv google
dus de vertaling is niet helemaal jippy)...
Ik ga nieuwe uitdagingen aan en stel hoge doelen. Dit komt tot uiting in het snel oppakken van taken die ik uitvoer in de huidige functie van X Support. *1 Daarom heb ik er vertrouwen in om taak RR snel opnieuw toe te kunnen voegen aan het pakket van functie X en de taken CR en VP snel onder de knie te hebben*2.
...
Wat wil ik weten;
*1 de huidige taken in functie X Support behoren tot het zelfde takenpakket als functie X. Dat weet de baas natuurlijk ook en hij weet ook wat ik doe op dit moment. Het is te veel om in de brief te noemen. Echter, ik vind 2x verwijzen naar het CV zelf te veel. Onderaan de brief staat natuurlijk de "standaard" verwijzing; zie mijn cv voor alle opleidingen en ervaring.
Maar als blijkt dat het beter is om dat op deze plek wel te doen, dan wil ik dat graag van jullie horen.
(taak RR heb ik in een vorige baan bij ander bedrijf al uitgevoerd, taak VP wordt als enige nieuwe aan het pakket toegevoegd wanneer ik functie X kan gaan bekleden)
*2Daarnaast zoek ik nog een mooie vertaling in het engels van het stuk: "snel onder de knie te hebben"
)