Ik heb wat vragen over vrijwilligerswerk bij de voedselbank, dus ik hoop dat er hier wat mensen zijn met ervaring! Ik heb namelijk teveel tijd, verveel me dood en als ik niets om handen heb, nemen negatieve gedachten de overloop. Dus ik wil me graag nuttig maken
Waarom de voedselbank? Omdat dit mij een van de leukste plekken lijkt om vrijwilligerswerk te doen, naast iets met dieren, maar voor mijn gevoel is het dierenasiel bij mij in de buurt best wel verzadigd. Ziekenhuis lijkt me ook wel leuk, maar naar wat ik lees moet je bij het ziekenhuis bij mij in de buurt op vaste dagen beschikbaar zijn en dat is niet altijd te realiseren ivm school. - Er staan bij de voedselbank bij mij in de buurt geen vacatures open. Heeft het dan zin een sollicitatie op te sturen? Ik zou van alles leuk vinden, pakketten samenstellen, maar ook connecties leggen om nieuwe donateurs te vinden. Ik ben op zich ook best handig met Excel, maar ik zou niet weten wat ik daarmee precies kan bijdragen.
- Heb je een rijbewijs nodig? Of zijn er ook voldoende functies waar je het zonder rijbewijs af kan? Want ik zou net nadat de lockdown inging afrijden, dusja
Eventuele andere suggesties, of info over bijvoorbeeld vrijwiiligerswerk in het dierenasiel of ziekenhuis zijn ook welkom!
dus ik ben afgehaakt. Tip: bel het lokale nummer en vraag het daar. Succes!