arabella2000 schreef:Ik had handschoenen zonder vinger met elektriciteit gezien bij aliexpres. Meteen 2 paar besteld....
Jammer genoeg is het ene paar naar canada verstuurd en het andere naar de Oekraïne
Dus nu nog niets. Volgend jaar nieuwe poging (is nu 3x zo duur dan toen ik bestelde).
Mijn bazin heeft een ventilatortje besteld met verwarming. Geen idee if dat wat is.
Klinkt top!
Waar in Canada?
Sintara schreef:Gewoon dunne handschoenen aan doen? Ik heb ze van de zeeman

Ik heb helaas regelmatig mijn vingerafdruk nodig, dus gewone handschoenen zijn niet echt een optie.
Maik79 schreef:Zorg dat je voeten echt warm blijven, dan blijft de rest van je lijf ook gemakkelijker warm. En regelmatig een kop (net te) hete thee. ik krijg achter m'n computer standaard koude vingers, en een koude neus

Ik heb al een kacheltje onder mijn bureau en wollen sokken aan. Thee drink ik inderdaad ook veel, maar dan zit ik weer zo raar met de buitenkant van mijn hand tegen de mok aan haha.
Eilish schreef:Van wat voor materiaal waren de vingerloze handschoenen, synthetisch? Ik heb vingerloze handschoenen die gemaakt zijn van cashmere gekocht op Etsy. Maar ze zijn vast ook op andere plekken te koop en je kan bijvoorbeeld ook wollen nemen.
Een paar synthetisch en het andere paar Angora wol
Britta31 schreef:Een kacheltje op je bureau zetten?
Op het bureau is helaas niet toegestaan.