Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Narya schreef:Het goede nieuws: je bent eigenlijk al contentmaker! Dingen als nieuwsbrieven en sociale media behoren ook tot mijn takenpakket als contentexpert. En ja, daar is prima een baan in loondienst uit te halen, zo werk ik bijvoorbeeld zelf fulltime bij de overheid, maar er zijn ook collega's die jouw uren werken. Ik zou gewoon beginnen met een mooie CV maken en solliciteren.

eekhoornerik schreef:Tip: zorg ook dat je geen standaard cv en motivatiebrief maakt, maar laat daarin jouw creativiteit en gevoel voor taal zien. PB me maar voor een voorbeeld
Op Indeed staan de meeste vacatures, zoek eens op copywriter, contentmedewerker, tekstschrijver, marketing & communicatiemedewerker. Vergeet ook geen LinkedIn account aan te maken, daar staan de vacatures vaak als eerste op

Storm schreef:Narya schreef:Het goede nieuws: je bent eigenlijk al contentmaker! Dingen als nieuwsbrieven en sociale media behoren ook tot mijn takenpakket als contentexpert. En ja, daar is prima een baan in loondienst uit te halen, zo werk ik bijvoorbeeld zelf fulltime bij de overheid, maar er zijn ook collega's die jouw uren werken. Ik zou gewoon beginnen met een mooie CV maken en solliciteren.
Bedankt voor je bericht. Klinkt goed! Maar de overheid is groot, en ik lig er al zo lang uit. Welke richting moet ik aan denken? En waar staan er vacatures? Ik ben echt een leek hierin, sorry...
Ryder, ik heb een pb gestuurd, thnx!