Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soesita schreef:Ik vrees dat mijn engels te slecht en mijn tijd te krap is om je voort te helpen maar ik wens je alvast veel succes!
LoveBodin schreef:Mij lijkt het wel leuk!
Heb ook wel tijd en Engels is geen probleem

Nala schreef:Uiterlijk einde januari moet het complete boekverslag weer bij ons terug zijn. En het moet naar Duitsland, dus dat maakt de verzendtijd wat langer haha.
Ik denk dat de universiteit me afschiet als ik straks op hun kosten 50 boeken bestel hahaha. Ik ga even navragen hoeveel mensen het maximaal mogen zijn en laat dan wat weten!
Nala schreef:Joh, ik had verwacht dat ik misschien één of twee mensen zou vindenIk denk dat de universiteit me afschiet als ik straks op hun kosten 50 boeken bestel hahaha. Ik ga even navragen hoeveel mensen het maximaal mogen zijn en laat dan wat weten!
Dus bij interesse graag gewoon melden! Maar ook alleen als je het écht wilt gaan doen, want anders heb ik een dik probleem natuurlijk
) Gebruikers op dit forum: _Jody_, Ann, Aries_31, chocky84, Duhelo, Facebook, Goesju, Googlebot, Jacquelinee_, MerelV, MRM25, Nanu, nienke555, pamts1 en 64 bezoekers