Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
boeflover schreef:Ik snap dat je bereikbaar moet zijn voor zieken etc, zeker nu. Maar je schrijft dat er ook veel belletjes zijn van dingen die je later op kunt lossen. Om die mensen aan te leren je niet lastig te vallen buiten werktijd kun je hen vragen je te herinneren aan hun vraag/opnieuw te laten bellen zodra je terug aan het werk bent. Zo schieten ze er niets mee op je buiten werktijd te bellen, want zonder die herinnering doe jij niets. Als ze dan steeds “dubbel werk” hebben aan hun vraag zullen ze al snel wachten tot je op het werk bent, want ze schieten er dus niets mee op. Dan blijf je enkel nog gebeld worden voor de dingen die echt niet kunnen wachten.
vraag wel aan je leidinggevende of jij daar nu eigenlijk verantwoordelijk voor bent? (En of je dan geen consignatie toeslag zou moeten krijgen bij je salaris?)