Ik ga een sprong maken... een sprong in het hele diepe.
Ik, als rauwdouwer-aanpakker-niet bang voor vieze handen-al snel vieze kleren-zwarte randjes onder de nagels-persoon (waar mijn beroepskeuze ook op was afgestemd) met het fashiongevoel van een kartonnen doos..... Die persoon..... Heeft een kantoorbaan aangenomen!

Tja... Daar hoort dan waarschijnlijk ook een andere kledingstijl bij... Mijn huidige werkgever voorzag zijn personeel van (het zij afgedragen) werkshirts en vesten, broeken en schoenen was voor eigen invulling, maar jeans en werkschoenen of gympen was prima!
Mijn nieuwe werkgever heeft dat dus niet, daar het om een kantoorfunctie gaat. En dat is prima!
Ik heb tijdens de gesprekken goed gekeken, en tijdens de rondleiding ook goed opgelet.
Als ik het goed gezien heb is zakelijk maar casual met een tikkie stoer een prima stijl!
Echter.... Ik heb een HEKEL aan shoppen, ik heb al eerder zo'n personal e-shopper geprobeerd (dat je zo'n doos met kleren thuis gestuurd krijgt) maar die is in zijn geheel retour gegaan, en google of pinterest brengt me ook niet echt verder...

Dus...... HELP!! HOE kom ik aan kledingadvies voor de juiste garderobe voor bij mijn nieuwe job??
PS: Ik ben best bereid er wat geld aan te spenderen, maar er is natuurlijk wel een limiet