De conclusie na dat naar was dat we in ons droomhuis zaten en het alleen wat aanpassingen nodig had.

4 weken geleden is de aannemer begonnen en morgen is de laatste dag.
Helaas is niet alles af gekregen. Zo had ons whirlpool bad lever problemen wegens Corona en was het composiet aanrechtblad tijdens transport door midden gegaan.
We hopen eind september met alles klaar te zijn (incl nieuwe meubels)
Een lijstje van de werkzaamheden:
- schuifpui er uit en een hoek keuken er in voor meer keuken ruimte en minder rommel in de keuken door de inloop.
- plafond verlagen zodat er spotjes in kunnen overal.
- toilet beneden renoveren
- badkamer renoveren
- vloeren boven
- vloeren beneden
- nieuwe meubels
- nieuw bed
Een lijstje van wat er mis ging.

- Het aanrechtblad brak dus door midden tijdens transport, 8 weken wachten op een nieuw blad en nu een nood blad.
- We hadden afgesproken 1 vast raam en 1 draai kiep boven de keuken. Op het laatst besloot ik toch 2 draai kiep te willen. Aannemer: komt goed mevrouw!
Maar het kwam niet goed, want mijn kraan zit er voor dus kan mijn 450€ kozijn helemaal niet open.

- Het whirlpool bad had 3 weken vertraging, de badkamer ligt nu nog half open.
- Hierdoor de afspraak van de nieuwe vloerbedekking boven moeten verzetten. Nieuwe datum: nog onbekend
Aangezien het lastig op alleen foto’s vast te leggen is heb ik wat video’s van voor en na.
De badkamer voor:
De woonkamer en keuken:
De badkamer halverwege
Helaas geen voor foto van de toilet, maar in dezelfde stijl als de badkamer eerst en nu:

Dit bad krijgen we in de whirlpool variant!

En tussendoor doen we ook nog even de tuin.

Ik word echt ram gek, woon inmiddels half bij mijn moeder maar mijn dochter die woont daar nu echt voor een paar maanden.

Ik ben er van overtuigd dat het resultaat prachtig gaat zijn! Ik zal binnenkort laten zien wat voor meubels we hebben gekocht.