Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
maaaikkee schreef:Je zou het zo kunnen vermelden onder het kopje opleidingen
Januari 2019 - maart 2020 verzorgende C niveau 2 niet behaald
Eigenlijk gewoon het zelfde als je wel behaalde diploma's alleen dan niet behaald er aan toe voegen.
fjordjes schreef:Ja het werken met de mensen zelf vind ik enorm leuk, alleen de gehele administratieve rompslomp eromheen vind ik niks, dat je de arts moet bellen, de familie, alles moet registreren, al dat extra denk werk was niet weg gelegd voor mij. Laat mij maar gewoon met de mensen bezig zijn.
Goof schreef:fjordjes schreef:Ja het werken met de mensen zelf vind ik enorm leuk, alleen de gehele administratieve rompslomp eromheen vind ik niks, dat je de arts moet bellen, de familie, alles moet registreren, al dat extra denk werk was niet weg gelegd voor mij. Laat mij maar gewoon met de mensen bezig zijn.
Dan is dit wat je eruit hebt gehaald en dan weet je ook waar jouw krachten liggen. Ik zou bovenstaande netjes verwoorden en niet insteken op wat je niet gehaald hebt, maar wat je ervan geleerd hebt en waar dus jouw kracht en passie liggen.
fjordjes schreef:Ja dat is dan in m'n cv, maar het leek mij juist goed om het in m'n motivatie brief te vermelden. Alleen dan natuurlijk wel op een positieve manier. Of is dat juist niet handig.
Misschien dat ik de opleiding alsnog wil gaan doen of als ze helpende gaan aanbieden om te doen dan zou ik eerder daar voor kiezen.
Ja het werken met de mensen zelf vind ik enorm leuk, alleen de gehele administratieve rompslomp eromheen vind ik niks, dat je de arts moet bellen, de familie, alles moet registreren, al dat extra denk werk was niet weg gelegd voor mij. Laat mij maar gewoon met de mensen bezig zijn.
Gebruikers op dit forum: Regendans en 7 bezoekers