Heeft u een kat? Zou u onderstaande enquête dan even voor mij kunnen invullen? Delen wordt gewaardeerd!
Ik ben in mijn laatste jaar van de studie Diergezondheid&Management aan de AERES Hogeschool Dronten. Ten behoeve van mijn afstudeeronderzoek houd ik een enquête onder katteneigenaren. Vul de enquête in om mij te helpen inzicht te geven in het social media gebruik door katteneigenaren m.b.t. dierenartspraktijken. Het invullen van de enquête duurt maximaal 5 minuten.
Je hebt er voor deze enquête niks aan, maar zou bij een volgende alleen relevante leeftijden invullen. Denk niet dat een baby de enquête in kan vullen.
Ik heb hem ingevuld maar vind de voorlaatste vraag wat lastig (hoe belangrijk is social media voor uw keuze van dierenartspraktijk). Zou graag nuanceren dat het mij geen bal uitmaakt of de DAP op social media zit, maar dat ik echter wel op social media zou zoeken naar positieve of negatieve ervaringen bij een praktijk in lokale groepen.
Ook ingevuld, maar wat een rare leeftijdsranches. Verwacht je echt dat iemand tussen de 0 en 4 dit in gaat vullen, laat staan al een eigen kat heeft? Daarnaast vind ik tussen de 5 en 19 ook een hele rare ranche. Waarom mag je bij social media kanalen maar 3 antwoorden geven? Mijn antwoorden zijn hierdoor onvolledig, en dat lijkt me juist niet de bedoeling?
Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB of kijk op www.Solliz.nl
Ik ga mee met mijn voorgangers, bij sommige vragen zijn 3 antwoorden te weinig. En whatsapp vind ik eerder een communicatiemiddel dan social media zoals fb/instagram. Dus daar hoef ik geen praktijk te ‘volgen’, maar communicatie over een afspraak zou wel handig zijn.
Ik ben begonnen met invullen, maar kom niet verder. Ik mis de anders optie bij de meeste vragen. Ik zit bijna alleen maar op tiktok, maar die optie staat er niet tussen en een optie anders aanklikken kan bij de meeste vragen niet.
Ingevuld. Denk dat het een goed idee is om eens nauwkeurig de vraagstelling en hetgeen je wilt onderzoeken naast elkaar te leggen. Verder, let een beetje op je Nederlands. Een zin als: 'ja, ik kijk alvorens op een social media kanaal van een dierenartsenpraktijk' is wel erg slecht Nederlands (ik denk tenminste dat ik weet wat je bedoelt) en dat geldt voor meer zinnen. Formulering kan echt veel beter en eenduidiger.
Voor bijzondere (niet paardgerelateerde) replica's en living history spullen. ARRE remaining history Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)