In Zeeland kan het lastig worden inderdaad. Maar richting randstad en Utrecht moet dat echt makkelijk lukken. Als jullie in Zeeland blijven wonen zou ik zeggen zorg dat hij zijn rijbewijs haalt en koop een auto. Reisafstand is dan misschien ver, maar ik verwacht dat er héél veel bedrijven zijn die ook na Corona vast blijven houden aan 3 tot 4 dagen in de week van huis werken. En dan is een grotere reisafstand ineens een stuk minder groot probleem.
Ik werk momenteel (als extern) bij Bol.com als developer en daar werken heel veel mensen die uit het buitenland komen. We werken al sinds maart vrijwel volledig thuis, maar het zou mij echt niet verbazen als we dat straks minstens 3 dagen blijven doen voor wie dat wilt.
Met al het thuis werken is er echt wel voldoende tijd te overbruggen om geld te verdienen en rijbewijs te halen voor je weer naar kantoor zou moeten.
Nu is de ICT natuurlijk heel breed, in welke richting zit hij?
"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"