Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Kidde schreef:Volgens mij werkt de enquête nog niet helemaal goed? Als ik bijvoorbeeld het onderste sterretje aanklik vult hij alle sterretjes erboven ook in
Vanillia schreef:Grote kans dat uit je enquête een hoge bereidheid komt om meer te betalen voor producten met keurmerk. Maar de ervaring leert dat gerapporteerde bereidheid niet gelijk staat aan daadwerkelijke aankoop. (Ja tuuuurlijk wil ik meer betalen voor een keurmerk! - 2 uur later - Oh wacht deze kipfilet kost €3 en die met keurmerk €5, dat vind ik wel veel, ik koop die van €3.)
Wellicht interessant om daar nog even naar te kijken
Vanillia schreef:Mijn gezinssituatie staat er niet bij, ik ben niet alleenstaand maar ik woon ook niet samen.
Grote kans dat uit je enquête een hoge bereidheid komt om meer te betalen voor producten met keurmerk. Maar de ervaring leert dat gerapporteerde bereidheid niet gelijk staat aan daadwerkelijke aankoop. (Ja tuuuurlijk wil ik meer betalen voor een keurmerk! - 2 uur later - Oh wacht deze kipfilet kost €3 en die met keurmerk €5, dat vind ik wel veel, ik koop die van €3.)
Wellicht interessant om daar nog even naar te kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers