Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
RianneH schreef:Kan je de college’s terug kijken? Meestal helpt aantekeningen maken, maar het kan ook lekker zijn de college’s qua tijd meer op te delen. Half uurtje opletten en aantekeningen maken, 10-20 minuten iets anders, en dan weer door.
Voor mij waren hoorcollege’s altijd dramatisch want mijn gedachten dwalen af, terwijl ik naderhand met de slides wel goed uit de voeten kon. Ben mede daarom ook erg blij dat ik nu niet meer studeer, het lijkt me lastig thuis te focussen.
Heb je ook huiswerk/leeswerk nav de college’s?
Domi_94 schreef:RianneH schreef:Kan je de college’s terug kijken? Meestal helpt aantekeningen maken, maar het kan ook lekker zijn de college’s qua tijd meer op te delen. Half uurtje opletten en aantekeningen maken, 10-20 minuten iets anders, en dan weer door.
Voor mij waren hoorcollege’s altijd dramatisch want mijn gedachten dwalen af, terwijl ik naderhand met de slides wel goed uit de voeten kon. Ben mede daarom ook erg blij dat ik nu niet meer studeer, het lijkt me lastig thuis te focussen.
Heb je ook huiswerk/leeswerk nav de college’s?
Dit vind ik een hele goede tip en pas ik ook toe. Ik vind niet alle colleges even interessant en kijk ze dan later terug en als ik een bepaald aantal minuten heb teruggekeken ga ik even iets anders doen.
Pre-corona keek ik ze vaak ook terug als ik tijdens de les was afgeleid
verootjoo schreef:Domi_94 schreef:
Dit vind ik een hele goede tip en pas ik ook toe. Ik vind niet alle colleges even interessant en kijk ze dan later terug en als ik een bepaald aantal minuten heb teruggekeken ga ik even iets anders doen.
Pre-corona keek ik ze vaak ook terug als ik tijdens de les was afgeleid
Hebben jullie van die vooropgenomen colleges dan? Bij ons zijn ze alleen live via teams. Is niet opgenomen en kan je dus ook niet even pauzeren.
Maar het voordeel is wel dat het dus interactief kan.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot en 23 bezoekers