Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
WinSel schreef:1 tip, doe het iig niet bij NHA.
Ik heb een thuisstudie medisch secretaresse thuis liggen van NHA maar het leerstof is allemaal zo verouderd.... Erg jammer
Kanzi schreef:Een oud-collega van me heeft de opleiding medisch secretaresse gedaan bij Scheidegger.
Volgens mij kan je daar zowel via e-learning als klassikaal de opleiding doen.
Het is haar heel goed bevallen en de opleiding staat goed aangeschreven.
https://www.scheidegger.nl/opleiding/mb ... resse.html
poes schreef:Er is een ander topic met veel ervaringen: __Sannne @ [STW] Thuisstudie motivatie topic
moonsparkle schreef:Bij de meeste vacatures voor medisch secretaresse staat in het profiel wel een opleiding en vaak ook nog ervaring gevraagd
Ik zou misschien wel op vacatures kunnen reageren met de vraag of ze misschien voorkeur hebben voor een opleiding. Maar als ze juist personeel zoeken zitten ze denk ik niet te springen om iemand die in het begin nog niks weet.
Voor doktersassistente zijn er wel bbl opleidingen, alleen ook bol en daardoor zal het lastig zijn om aan een bbl plek te komen, maar misschien is dat wel makkelijker als je al medisch secretaresse zou zijn.
_Penotti schreef:Ik heb een cursus medische terminologie gehaald met een thuisstudie bij Laudius.
Goede cursus, goede begeleiding, snelle beoordeling op het ingestuurde huiswerk en ook makkelijk geslaagd met een open boek examen.
Maar, zou ik werkgever zijn zou ik dit niet waardevol beschouwen.
Dat open boek examen was echt te simpel voor woorden.
Gebruikers op dit forum: hel1, moonsparkle en 18 bezoekers