Gender in de paardenwereld - wie mag ik interviewen?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_ankieee

Gender in de paardenwereld - wie mag ik interviewen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 11:46

Hallo lieve Bokkers!

Voor een schoolopdracht van mijn HBO opleiding moet ik een research paper opzetten. Aangezien we een aantal onderwerpen hadden maar vrij waren in de onderzoeksvraag, heb ik er voor gekozen om onderzoek te doen naar of paardenmensen een verschil ervaren in behandeling/benadering door hun gender (m/v). Dit bijvoorbeeld in de vorm van discriminatie of vooroordelen omdat zij een man/vrouw zijn.

Voor dit onderzoek is een vereiste dat we vier interviews afnemen binnen de doelgroep. Op dit moment heb ik al een interview gedaan met een Olympisch ruiter, maar ben ik op zoek naar nog 3 andere paardenmensen welke het leuk vinden om mij meer te vertellen over hun ervaringen binnen de paardenwereld met betrekking tot bovenstaande vraag. Waar vallen deze nou beter te vinden dan op Bokt? :D

Bij voorkeur ben ik op zoek naar een Bokker welke actief mee doet in de wedstrijdsport of hierbij is betrokken. Dit hoeft niet op internationaal niveau. De discipline maakt hierbij niet uit, hoe meer variatie hoe beter.

Het interview zal ongeveer 20 à 30 minuten duren en ik zal je een mix van vragen stellen met betrekking tot het onderwerp. Dit kan via Skype of bijvoorbeeld een telefoongesprek, ik wil liever niet persoonlijk afspreken gezien de huidige corona situatie. Het interview zal worden opgenomen, dit omdat ik het volledig moet transcriberen en hieruit conclusies moet trekken voor mijn onderzoek. Mijn opleiding is in het Engels, maar de interviews zal ik in het Nederlands afnemen.

Wie oh wie zou het leuk vinden om mij hierbij te helpen door zijn ervaringen/mening te delen?

*\o/*

But now I know you can't change the past, way too young to know the reason why

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie