Zijn er nog meer mensen die naast hun studie, werk, etc. een eigen bedrijfje aan het starten zijn vanuit hobby en passie?
Ik ben momenteel vierdejaars studente aan de Hogeschool van Amsterdam, daarnaast heb ik een leuke parttime baan bij een online reisplatform en ben ik ondertussen bezig met het opzetten van een eigen merk met webshop. Het kan best veel zijn af en toe, maar het opzetten van een eigen merk is altijd al mijn droom geweest en het is mega leuk om aan te werken. Het is een langzaam proces, maar ik heb dan ook geen haast. Na 2.5 jaar stuntelen, uitproberen, contacten leggen, brainstormen enzovoorts begint het nu steeds concreter vorm te krijgen en begin ik aan mijn laatste stappen tot live gaan. Onwijs spannend!! Wie is hier nog meer mee bezig? Wellicht kunnen we ervaringen, dromen en doelen met elkaar uitwisselen. Tips zijn bij mij in ieder geval altijd welkom.
Anyway, ik zal later in het topic mijn persoonlijk verhaal wat meer toelichten, anders wordt het wel een hele lange openingspost haha. Misschien zijn hier al wel topics over, if so.. dan mag hier natuurlijk een slotje op.
Ik had wel gezocht, maar niets actiefs gevonden op het forum momenteel.Lijkt me leuk om te horen wat jullie allemaal doen!
Groetjes,
Gitta
Ik studeer Communication & Multimedia Design, waarbij ik online ervaringen ontwerp. Erg veel computerwerk voor zowel studie als werk en ik wilde eigenlijk iets ernaast, naast paarden ben ik gek met honden en wonen hier twee windhonden in huis die 's winters dikke truien en jassen aanmoeten.