Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
noviceh schreef:Wat gelijk bij mij opkomt, is ‘Equilibrium’, ‘Equilibration’ of ‘Equipoise’, wat ‘Evenwicht’ betekend. Of ‘Equivalent’ (= ‘Gelijkwaardig’).
Ik weet alleen niet of dit gelijk aan paarden gerelateerd zal worden. Zelf denk ik bij ‘Equi’ wel gelijk aan paarden
noviceh schreef:Wat gelijk bij mij opkomt, is ‘Equilibrium’, ‘Equilibration’ of ‘Equipoise’, wat ‘Evenwicht’ betekend. Of ‘Equivalent’ (= ‘Gelijkwaardig’).
Ik weet alleen niet of dit gelijk aan paarden gerelateerd zal worden. Zelf denk ik bij ‘Equi’ wel gelijk aan paarden
Elanor schreef:Heb je iets van één kernwaarde, iets waar jouw benadering om draait?
Het voorbeeld wat je noemt, Featherlight, heeft dat met ‘lichtheid’: de term valt in haar trainingen ongeveer bij elke hulp en respons. Daarom past de naam zo goed bij dat bedrijf.
Kun jij vanuit zo’n gedachte bij een naam komen?
Gebruikers op dit forum: Facebook en 11 bezoekers