Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Captain schreef:'Henk, ik zou het waarderen als je niet meer zulke dubbelzinnige opmerkingen maakt via whatsapp of waar dan ook.'
Vervelend wel!
Zebrastreep schreef:Hij is eigenlijk al over je grens gegaan anders had je dit bericht niet getypt.
Een vriendschap met iemand die ouder en je veel geleerd heeft kan wel heel fijn zijn. Zelf heb ik ook een vriendin van 57 en zelf ben ik 23 maar als dat een man zou zijn en mij zo zou benaderen zou ik het ook zeker afkappen.
Mocht het via whatsapp niet overkomen dan gewoon face to face bespreken en heel duidelijk zijn dat je de vriendschap waardeert maar geen zin hebt in zulke berichten en je je daar niet prettig bij voelt. En daarbij kan je best zeggen anders stoppen onze app gesprekken voorlopig of ga je op de blok.
Mocht het doorzetten bespreek het dan met je werkgever is misschien wel heftig maar dan kan je werkgever ingrijpen en is hij ervan op de hoogte.
Zelf werkte ik hiervoor in een winkel waar een collega ook zulke opmerkingen maakte. Uiteindelijk heb ik nog een tijdje een relatie met hem gehad maar ik vond zijn opmerkingen ook toen niet prettig. En als ik eraan terug denk voelde ik mij vaker ongemakkelijk dan dat ik het leuk vond.
Corelli schreef:Wat zou je bij een paard doen dat zich zo blijft opdringen en over je grenzen gaat? En kun je dat vertalen naar een mens-proof variant?
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 6 bezoekers