Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Janine1990 schreef:Eerst naar de hypotheekadviseur om te kijken wat je nodig hebt lijkt me? Dergelijke constructies zijn volgens mij niet meer zo vanzelfsprekend in het kader van de financiering. Dus kan wel eens anders zijn als je nu denkt.
Wel belangrijk voor je de onderhandelingen in gaat denk ik...
En verder ja... Niet verwachten dat je veel meer gaat krijgen dan je collega's in dezelfde functie met meer ervaring.
Zelf zou ik ook eens in gesprek gaan op jouw initiatief met je leidinggevende over je functioneren.
Denk vooraf ook na over welke secundaire arbeidsvoorwaarden ze je kunnen bieden, of je dit zou willen en indien je het niet wilt hoe je er geld uit kan banketstaaf.
davinci2412 schreef:Met betrekking tot het huis zijn er al gesprekken met een adviseur geweest en ook op welke manier we het kunnen financieren.
Wat mijn directe collega's verdienen weet ik niet precies. Ik werk niet dagelijks met mijn directe collega's. Wat ik zie is dat er collega's met lager gewaardeerde functies veel meer verdienen als ik (bijna 1000 per maand meer). Er zijn zelfs mensen in functies die 5 schalen lager zitten die ongeveer even veel verdienen.
Gebruikers op dit forum: BingBot, DotBot en 2 bezoekers