Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
loez schreef:Als er een uitverkoop komt zou ik er gewoon heen gaan met je bestelbon. Als het niet te ver weg is? Proberen kan altijd
beatje schreef:Zonde molenhoek,maar het was op het journaal dat veel mensen besteld hadden en ze idd het faillissement al hadden aangevraagd .Dat die dus niet krijgen.
Het waren idd erg leuke koeieschoentjes.
Je kan natuurlijk gaan kijken of je nog andere koopjes vind in de winkel,maar ik denk dat het druk gaat zijn.
DeMolenhoek schreef:Ja kloptDus dat de holding nu failliet is is geen verrassing. Het was wel onze vaste winkel waar nagenoeg al ons schoenen vandaan kwamen. Echt zonde. Ben gisteren nog naar Torfs gereden want dochter had ook nieuwe sandalen nodig. Maar pfieuw, die zijn toch gevoelig duurder.
Gini schreef:Brantano zat toch al langer in de slechte papieren?
Maar inderdaad, vrees dat je je centjes kwijt bent: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/03 ... d-en-ging/
Zuur wel, ook al is het een lager bedrag.
DeMolenhoek schreef:Ja daar heb ik het wel moeilijk mee. Bewust mensen laten betalen voor iets dat niet meer wordt geleverd. Ik ken iemand die in het distributiecentrum werkt. Er zijn gewoon nog mails uitgestuurd met de belofte van levering en dat de webshop open bleef etc. Zij liet weten dat er de laatste dagen nog massaal is besteld. Dus ik denk dat het vrij bewust is gebeurt om de cijfers beter te krijgen...
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 1 bezoeker