[GEZ]Paard(en)+eigenaar voor coachsessie omg.Helmond 3-8/6-8

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aiselover

[GEZ]Paard(en)+eigenaar voor coachsessie omg.Helmond 3-8/6-8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 17:30

Hallo lieve Bokkers,

Na in 2016/2017 de opleiding 'intuïtief coachen' te hebben gevolgd, ben ik in januari 2020 gestart met de opleiding Equine Assisted Coaching level 1 bij Keulseweg.
Bij Equine Assisted Coaching gaat het om coaching van jou als persoon, waarbij jouw paard/ paarden ondersteunen in het geven van inzichten.
De sessies vinden altijd op de grond plaats nooit op een paard.
Tijdens een coachsessie krijg je meer inzicht in jezelf en/of je eigen patronen, door activiteiten met jouw paard(en) uit te voeren.
Voor meer informatie over de opleiding, zie: https://www.keulseweg.nl/level-1.html

Inmiddels heb ik al verschillende oefensessies gedaan bij verschillende locaties/paarden, maar tot nu toe kende ik óf het paard, óf de coachee.
Voor mijn eigen ontwikkeling wil ik heel graag een aantal sessies oefenen met voor mij onbekende paarden en personen.
Daarom ben ik op zoek naar een eigenaar die met zijn/ haar eigen paard(en) een coachsessie wilt ervaren.

Wat zoek ik:
* Paardeneigenaar:
Een paardeneigenaar die open staat om naar zichzelf te kijken met behulp van zijn/haar eigen paard(en).
Een coachvraag mag (bijv. een situatie waar je tegenaan loopt, of een keuze die je moet maken) maar hoeft niet.

* Paard(en):
Het paard/de paarden is/zijn gezond en zijn mentaal stabiel (gewend op de plek waar hij staat, stabiele kudde, etc.). Het paard wordt op een diervriendelijke manier gehouden (met soortgenoten, genoeg bewegingsruimte, voldoende toegang tot hooi/gras, etc.).

*Wanneer
Maandag 3 augustus of donderdag 6 augustus.

Ik ben op die dagen in omgeving Helmond met een straal van ongeveer 10 km rondom Helmond.
Het liefst een rustige locatie bijv. aan huis of kleine pensionstal (geen grote manege/stal waar veel mensen zijn).
Voorwaarde is dat er een stuk wei of bak beschikbaar is waar gedurende een uur geen andere paarden/mensen zijn.

Wat kan je verwachten?
De coachsessie duurt ongeveer een uur. We beginnen met een korte intakegesprek. Daarna ga ik jou vragen om een activiteit met je paard/pony te doen (simpele oefening naast het paard). Na de activiteit bevraag ik je op jouw ervaringen met als doel bewustwording en inzichten opdoen.

Wat verwacht ik van jou?
Na afloop van de sessie ontvang je dezelfde of de volgende dag een link met een aantal feedbackvragen over mij als coach. Na een week ontvang je nog een keer een andere korte vragenlijst met vragen.
Van jou verwacht ik dat je in deze vragenlijsten feedback geeft over jouw ervaring zodat ik mezelf weer verder kan verbeteren :)
Daarnaast verwacht ik dat je zelf in staat bent om je eigen proces te dragen: je bent verantwoordelijk voor je eigen ontwikkelingsproces en je bent je bewust dat de inzichten en antwoorden in jouzelf zitten, ik ben geen adviseur of psycholoog.

Ben je geïnteresseerd?
Stuur me dan een pb'tje met
- korte informatie over jezelf, (naam, leeftijd, evt. coachvraag)
- informatie over je paard(en) (naam, ras, leeftijd)
- korte beschrijving van de locatie (plaats, type locatie (aan huis, pensionstal, etc.)
- jouw voorkeursdag (3 of 6 augustus) en voorkeurstijdstip.

Mocht je nog meer informatie willen weten, dan kan je me natuurlijk altijd pb-en. :)

Ik kijk er naar uit om samen aan de slag te gaan! :)

Groeten,
Charlène