Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mijn baas heeft zelf ook flexplekken en anders heb ik hier thuis ook een prima werkplek. Betalen ga ik al helemaal niet...
Gianti schreef:Ik ben nu aan het kijken naar een bedrijfspand. Hier wil ik (o.a.) flex werkplekken gaan aanbieden.
Nu was ik een beetje research aan doen en was benieuwd naar jullie input!
- zijn er mensen die in loondienst zijn en er interesse in hebben?
- zijn er mensen die zzp’ er zijn en er interesse in hebben?
- zou jij vaste plek willen of maakt het je niet heel erg uit.
- welke faciliteiten zijn voor jou belangrijk?
- hoeveel zou je er Max voor willen betalen.
purny schreef:Hou er ook rekening mee dat er niet meer dan zoveel mensen aanwezig mogen zijn ivm corona. En hoe je dat wil gaan realiseren, via een app?
Autumnn schreef:purny schreef:Hou er ook rekening mee dat er niet meer dan zoveel mensen aanwezig mogen zijn ivm corona. En hoe je dat wil gaan realiseren, via een app?
Ik denk dat dat nog wel het minste probleem is. Lijkt me sowieso logisch dat je je via een platform in moet schrijven, alleen nu dan met een maximum.
Offtopic: daar zijn toch geen beperkingen meer voor?
Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ijks-leven
Als het dus maar goed geventileerd wordt en er een vaste zitplaats is.
Citaat:Midden in de stad, gratis parkeren!
Sandton Eindhoven Centre
wifi · koffie/thee · printer · tv · zithoek · roomservice · yogamat · fitness gewichten · airco · gratis parkeren · lunch inbegrepen 8:00 - 18:00 € 30 / dag
zonnebloem18 schreef:Afhankelijk van de locatie zijn er best wel bedrijven die hun kantoor bewust kleiner houden en waarbij personeel op gesprekken werkt. Werkplein hier huurt hiervoor plekken voor een aantal dagdelen per week op meerdere locaties.