Voordat ik begin, het is al een tijdje geleden dat ik gepost heb op bokt (ik ben een stille lezer hier
) maar ik ben op zoek naar wat hulp. Mocht mijn bericht niet toegestaan zijn of ergens anders thuis horen, verwijs me dan alsjeblieft door. Ik heb geprobeerd iets er over te vinden op de help pagina maar het werd me niet duidelijk of dit wel of niet mag
Ik studeer voor de master International Hospitality Management aan HTMi Zwitserland en Edinburgh Napier University (dual degree). Ik ben op dit moment aan het afstuderen en bij afstuderen hoort een scriptie. Nu heeft de huidige crisis het erg ingewikkeld voor mij gemaakt om de juiste data te vinden aangezien ik niet de straat op kan of mag om mensen te vinden voor mijn afstudeerenquête.
Ik ben daarom online op zoek naar mensen die een kwartiertje tijd willen nemen om mij te helpen bij het afstuderen door mijn enquete in te vullen. Ik doe onderzoek naar de mogelijke invloed van Virtual Reality op consumenten boekingsgedrag. Oftewel, wat is het verschil tussen een hotel bekijken via foto's zoals we nu gewend zijn of een hotel bekijken via VR?
Meer informatie vind je in de links. Evenals de enquête.
Ik heb twee enquêtes op dit moment.
- Eentje voor mensen zonder VR bril
- Eentje voor mensen met een VR bril waar je je telefoon in kan doen:
Als je wilt helpen, alvast super bedankt
Als deze post niet mag op Bokt, dan mijn verontschuldigingen!

Ik vind het een interessant onderzoek. Het onderzoek wordt niet openbaar gemaakt?