Hoe ziet een tankstation er "achter" uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IngeK

Hoe ziet een tankstation er "achter" uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 09:57

In een oud topic kwam ik een aantal ervaringsdeskundigen tegen die bij een tankstation werken of hebben gewerkt. Dus hopelijk zijn er nu ook nog een paar mensen die mij met deze vraag kunnen helpen.

Een verhaal dat ik schrijf speelt zich deels af op een tankstation - een groot franchise-tankstation langs een drukke snelweg, dus meerdere medewerkers.
Wat een medewerker achter de kassa doet, of in de winkel, of in de schoonmaak, daar kan ik mij redelijk iets bij voorstellen. Maar wat ziet een klant niet van een tankstation? Kortom, wat is 'achter'? Magazijn, een eigen personeelstoilet, een kantine voor de medewerkers? Een kantoortje voor de baas? Of allemaal niet? Hoe ziet het er "ruimtelijk" ongeveer uit?

Meer specifiek (aanleiding van de vraag) zoek ik vooral naar een plek waar pomphouder en medewerker even privé kunnen praten. Waar zou dat gebeuren?

Saul

Re: Hoe ziet een tankstation er "achter" uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:02

Niet zo spannend hoor.
Heb op 3 stations gewerkt.

Alle drie hadden een klein magazijn, een wc en een kantoor.

Meer was er niet :D

De kluis zat bij alle 3 in de grond.

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 13:23

Dank! Spannend hoeft het ook niet te zijn, maar dan weet ik dat ik het privé gesprek in het kantoor kan laten plaatsvinden :)

Gini

Re: Hoe ziet een tankstation er "achter" uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:44

Nee, op het wc! :D

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:55

Er zijn grote en kleine tankstations en ze zien er allemaal helemaal anders uit. Je kunt daar toch zelf iets bij verzinnen? Of je moet een specifiek tankstation gaan beschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:56

Gini schreef:
Nee, op het wc! :D

<<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:10

Groot tankstation aan de autostrade (België) Geldkamer, kamer stock tabak, koelcel, magazijn, personeelstoilet, bureau. Gang en trap naar boven. Boven kleedkamer man, kleedkamer vrouw, toilet man, toilet vrouw, kantine.

Kleiner tankstation aan een provinciebaan: Kleine keuken, bureau, magazijn. Toilet gezamenlijk met klanten.

Mini station in dorp: Magazijn. Toilet buiten gezamenlijk met klanten.