Vandaag heb ik via facebook marktplaats in de buurt een fysiotechniek setje gekocht met elektroden.
Ik zit nu in het 3e jaar van de opleiding maar elektrotherapie is uit de opleiding gehaald...
Hierdoor heb ik nog 0 educatie in dit deel van het vak, maar omdat de set niet duur was (En in combinatie met een behandeltafel!) vond ik het handig om mee te nemen.
Nu ben ik zo dom geweest om niet verder te vragen en reageert degene bij wie ik het setje heb gekocht niet meer op mijn berichten.
Vandaar dat ik hoop dat iemand hier me kan helpen :’)
Dit is de set:

Mijn vraag: waar kan ik dezen het beste op aansluiten? Wat voor kastje moet ik halen etc?
is merk gebonden, dus goed kijken welke je koopt dan
). Als je ermee gaat werken, zul je eerder een scholing in het merk krijgen. Ik heb redelijk veel gewerkt met Compexen en daar had ik echt de kennis van de opleiding niet voor nodig, maar wel de training die ik over de Compex heb gehad. Ik snap dus wel dat het uit de opleiding is gehaald. Denk dat je aan het setje weinig gaat hebben (ik heb nog precies dezelfde liggen uit mijn opleidingstijd
) en een TENS-apparaat maar alvast aanschaffen zou ik ook niet per se doen. Veel patiënten die er gebruik van maken, krijgen toch een eigen TENS-apparaat. Heel veel succes met het laatste stukje opleiding!