Ik heb bijna mijn opleiding Verzorgende-IG afgerond, in de zomer diplomeer ik.
Ik wil na de diplomering graag een vaste baan en het liefst 28 tot 32 uur gaan werken. Ik heb in mijn opleiding stages gelopen maar nooit bij de thuiszorg. Nu ben ik aan het overwegen om te gaan solliciteren bij de thuiszorg. Ik twijfel alleen nog best wel of het wel iets voor mij is. Is het wel fijn om als starter (in de thuiszorg + beginnende VIG) meteen alleen aan het werk te gaan in de thuiszorg, daarnaast ben ik ook benieuwd naar ervaringen van andere thuiszorg medewerkers. Ook vroeg ik mij af of een groot contract in de thuiszorg wel haalbaar is of heb je dan iedere dag gebroken diensten? Wie kan mij een beetje helpen?
Heerlijk die vrijheid en het zelfstandig werken. In mijn 2e jaar wou ik perse stage lopen in de wijk, dit heeft me wel geholpen want ik was natuurlijk nog best wel onervaren - al had ik toen de hele zomervakantie van 2019 gewerkt in de wijk. Maar met jouw ervaring moet dat helemaal goed komen! En gewoon aangeven, dan houden ze er rekening mee. Ik ben ook begonnen met veel VZ en veel van mijn routes nu zijn VP. Echt super leuk!! Ik werk via een uitzendbureau.