Enquête Tesla 2.0

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaptainJS

Enquête Tesla 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 19:55

hallo allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest. Heb heel goed zitten nadenken over welke soort vragen ik in mijn enquête wil hebben en wat mijn doel is. Er hier ben ik dus weer.

Mocht je problemen of spelfouten ondervinden in mijn enquête dan alvast heel erg bedankt voor het meehelpen om deze enquête nog beter te maken. Zou je die dan alsjeblief hieronder willen neerzetten maar dan ook meteen waar de fout zit. In bijv. welke vraag etc.

Link naar de enquête:
https://www.survio.com/survey/d/W3V3A2X8A6B8N7L8E

m.v.g.,
Demi oftewel CaptainJS.

Sani

Re: Enquête Tesla 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:04

Ik heb hem ingevuld voor je.

Ik irriteer me wel mateloos aan het ontbreken van de hoofdletter in de titel.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 20:17

Sani schreef:
Ik heb hem ingevuld voor je.

Ik irriteer me wel mateloos aan het ontbreken van de hoofdletter in de titel.

Zal her aanpassen bedankt.

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:18

De laatste vraag zou niet verplicht moeten zijn

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 20:19

nessinator schreef:
De laatste vraag zou niet verplicht moeten zijn

Dankjewel heb het aangepast.

Bowo

Re: Enquête Tesla 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:32

Wat puntjes:

Vraag 3 en 4 zijn gesloten gesteld. Wil je hier een ja/nee antwoord of wil je ook uitleg? Bij een ja/nee antwoord, is een tekstvak niet praktisch. Als je uitleg wilt, geef dat dan ook aan bij de vraag ;)

Vraag 5
- "Er worden iedere dag stappen gemaakt om naar ander milieuvriendelijkere brandstoffengebruik te gaan". Dit moet zijn "andere, milieuvriendelijkere" (dus een e achter ander en een komma ertussen)
- (als ze betaalbaar worden) > je geeft hiermee je eigen mening en beïnvloed daarmee de personen die dit invullen. Weghalen dus ;)
- Tevens begrijp ik niet over welke energie dit gaat. Dit is toch gewoon het stroomnet?

Vraag 6: Is er misschien een mogelijkheid > je leidt hier een vraag in, maar het vraagteken komt pas in de volgende zin.

De tekst in dit topic moet trouwens ook representatief zijn, dus denkt ook hier aan je taal. Dus:
-hoofdletter bij hallo
-Je mist het onderwerp "ik" in de 2e zin
-Typfout in de 3e zin: er/en

Je hebt de feedback uit het vorige topic al wel heel goed verwerkt!

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 21:21

Bowo schreef:
Wat puntjes:

Vraag 3 en 4 zijn gesloten gesteld. Wil je hier een ja/nee antwoord of wil je ook uitleg? Bij een ja/nee antwoord, is een tekstvak niet praktisch. Als je uitleg wilt, geef dat dan ook aan bij de vraag ;)

Vraag 5
- "Er worden iedere dag stappen gemaakt om naar ander milieuvriendelijkere brandstoffengebruik te gaan". Dit moet zijn "andere, milieuvriendelijkere" (dus een e achter ander en een komma ertussen)
- (als ze betaalbaar worden) > je geeft hiermee je eigen mening en beïnvloed daarmee de personen die dit invullen. Weghalen dus ;)
- Tevens begrijp ik niet over welke energie dit gaat. Dit is toch gewoon het stroomnet?

Vraag 6: Is er misschien een mogelijkheid > je leidt hier een vraag in, maar het vraagteken komt pas in de volgende zin.

De tekst in dit topic moet trouwens ook representatief zijn, dus denkt ook hier aan je taal. Dus:
-hoofdletter bij hallo
-Je mist het onderwerp "ik" in de 2e zin
-Typfout in de 3e zin: er/en

Je hebt de feedback uit het vorige topic al wel heel goed verwerkt!

Heel erg bedankt voor alle feedback en de moeite om alles even uit te leggen en te typen.