Toen ben ik een heel ander beroep in gerold, het werk is heel leuk maar de dingen die het meebrengt niet, kan het eventueel per pb versturen. Ik heb het werk zo'n 8 jaar gedaan maar ik merk dat die dingen die me tegen staan steeds terug komen.
Ik ben creatief en precies. Ik ben goed in plannen/organiseren zeg maar de personeel zaken alleen dan zonder de nare dingen (functioneringsgesprekken). Ben heel gestructureerd. Ik hou van reizen en reizen dus ook plannen dat leek me wel wat, maar hoe begin je zoiets voor je zelf tussen alle grote ketens? Reisbureaus lijken ook steeds minder te zijn.
Ik vindt medische dingen ook heel interessant maar dan vooral zolang ik niet teveel bij mensen hoef uit te voeren, anatoom patholoog bijvoorbeeld maar daar ben ik niet slim genoeg voor

Ik ben leergierig, wil mezelf blijven ontwikkelen als ik in een baan heb.
Dit is wat ik zo een beetje kan bedenken. Misschien zijn er ook nog andere die een beroep zoeken die ook hier kunnen plaatsen wat hun eigenschappen, hobby's etc zijn om andere ook op ideeën te brengen.
Overigens ben ik goed in talen en schrijven, maar slecht in wiskunde, een toelatingstoes voor hbo zou me denk ik eerst jaren kosten om m'n wiskunde op pijl te krijgen en dat zie ik niet heel erg zien.

Ik ben creatief en precies.
Ik vindt medische dingen ook heel interessant maar dan vooral zolang ik niet teveel bij mensen hoef uit te voeren
Het staat twee keer in je openingspost.