Ik had een hele tijd geleden hier al eens een topic gepost over meerdere werkgelegenheden,
niet dat het belangrijk is voor dit topic, maar moest je mijn boktnaam herkennen, ja ik ben dezelfde persoon

Ik ben architect en viel eind Oktober zonder werk, vreselijk drama want je werkt als zzp'er, geen werk = geen inkomen.
Ik vond binnen de maand tijdelijk werk, helemaal niet mijn ding, maar wel correct betaald, dus ok prima, hier aan de slag.
Ik heb ondertussen een hele hoop sollicitaties gehad en eerst wou het echt niet van de grond komen,
maar sinds vorige week maandag had ik eindelijk reactie dat ik ergens mocht beginnen!
Leuk, klein bureau, correct betaald, groot deel projecten dat me wel aanspreekt.
Ik heb toegezegd voor vanaf 20april (=niets ondertekend, alleen mondeling gezegd dat ik dat zou doen)
Maar ik had nog een sollicitatie gepland staan de woensdag erna.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze mij daar effectief zouden overwegen, het is een groot bureau, met hele grote boeiende projecten, iets waar ik al maanden stiekem heel erg van droomde.
Maar gisteren kwam de mail binnen dat ik bij hen ook mag starten.
Het proces van "wat moet ik nu kiezen" is vrij snel uitgedraaid op dat dit laatste bureau een te mooie kans is om te laten schieten ... Nu moet ik natuurlijk het eerste bureau wel op de hoogte brengen dat ik dus toch niet bij hen zal starten ... Ik ben een beetje op zoek naar een zo correct mogelijke manier om dit te doen .. Iemand hier ervaring mee? Of tips hoe ik dit best aanpak?