Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Help!

) maar als het werkelijk veel meegaan is on the road, is het echt wel hetgene wat ik zocht. Heb ook al veel goede zaken gehoord over mijn stageplaats en ik weet dat ze heel vaak stagaires aanneemt, dus waarschijnlijk ben ik weer eens bezorgd voor niets
Jackytje schreef:Hé, leuk. Ik begin morgen met mijn 3-maand lange stage bij een dierenartsenpraktijk voor zowel grote als kleine huisdieren. Dit voor mijn professionele bachelor Agro- en biotechnologie met als afstudeerrichting dierenzorg (dierenartsassistentie dus). Ik ben gelukkig geslaagd voor al mijn examens, dus het is voor mij echt de eindspurt richting mijn afstuderen samen met mijn bachelorproef
Ik loop 4 dagen in de week stage van dinsdag tot vrijdag. In het weekend en maandag vrij (dag om aan bachelorproef te werken).
Ben echt wel zenuwachtig voor morgen. Weet niet 100% wat te verwachten en het zijn zware uren (van 9 tot 20u) maar als het werkelijk veel meegaan is on the road, is het echt wel hetgene wat ik zocht. Heb ook al veel goede zaken gehoord over mijn stageplaats en ik weet dat ze heel vaak stagaires aanneemt, dus waarschijnlijk ben ik weer eens bezorgd voor niets
Succes morgen, hopelijk is het leuk! Nightingale schreef:xWouter, leuk! Wat voor studie doe je?
Ik doe zelf natuurkunde, ga experimenteel onderzoek doen. Dat is best even wennen want ik ben totaal niet handig en nu moet ik ineens solderen en zoHelp!
ikheetesmee, tuurlijk, leuk juist! Waar loop je stage?
Pandameisje, spannend! Hoe ging het?
WybeUrsula, goed bezig! Heerlijk gevoel om er vanaf te zijn straks lijkt me
Badeendje schreef:Hier ook vandaag begonnen en het viel best wel tegen. Kreeg het idee dat ik binnen kom vallen in drukke tijden en het dus zelf maar uit moet zoeken. M’n begeleider wist zich echt geen houding te geven. Baal er zooooo van... nu dus maar even mezelf moed inpraten en morgen weer een dag. Dit is trouwens m’n hbo afstudeerstage.
bente_sat schreef:Ja hier ook! Vlot nog niet echt helaas. Scheelt ook misschien dat ik bachelor student ben en maar 15 weken stage hoef te lopen. Studeer pedagogische wetenschappen en veel instellingen willen toch echt wel iemand die een master doet of minimaal een half jaar wil stage lopen....
Wel pittige uren hoor, maar ik heb er tijdens het werken eigenlijk geen last van gehad. Pas nu overvalt de moeheid me.
.
Nightingale schreef:Dat klinkt tof inderaad Jacky, leuk dat je al zoveel kon doen op een eerste dag! Ik merk inderdaad ook dat je pas achteraf voelt hoe moe je eigenlijk bent, gedurende de dag lijkt het allemaal nog wel mee te vallen.
Dat lijkt me wel praktisch inderdaad Esther, ik moet zeggen dat ik nu nog totaal niet terugverlang naar college maar misschien komt dat wel over een half jaar
Ik ben nu bijna klaar met het voorbereiden van de probe, deze week thermometers kalibreren dus dat wordt een soort eerste 'oefenmeting' voor mij. Kan niet wachten tot ik echt resultaten ga krijgen met mijn zelfgesoldeerde stok
.