Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Elinexx schreef:Ik zou ook niks zeggen... pas als het wat geworden is.
Ibbel schreef:Waarom moet je het hem vertellen?
Neem een (halve) dag vrij, ga naar die andere locatie, doe dat gesprek en wacht eerst eens af of het uberhaupt wat wordt.
Lizz schreef:Gewoon eerlijk zijn. Dus wat je hier zegt ook tegen je baas zeggen.
Wil je overigens ook echt een andere baan? Of past die functie beter bij je opleiding? Of kan je daar groeien?
davinci2412 schreef:Lizz schreef:Gewoon eerlijk zijn. Dus wat je hier zegt ook tegen je baas zeggen.
Wil je overigens ook echt een andere baan? Of past die functie beter bij je opleiding? Of kan je daar groeien?
Ik wil het niet zo als een bom in het gesprek gooien. Dat is een beetje het probleem, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ja ik wil graag doorgroeien. De baan die ik nu heb past qua niveau niet helemaal bij mijn opleiding. Ik mis uitdaging in mijn huidige functie.
Anoniem schreef:Op gesprek gaan en pas als je daadwerkelijk die andere functie hebt én ervoor getekend hebt tegen je huidige leidinggevende (honden hebben een baas) zeggen dat je een nieuwe functie hebt. Er is (bijna) niemand die onder normale omstandigheden tegen zijn huidige leidinggevende zegt dat hij sollicitatiegesprekken heeft.
davinci2412 schreef:NatasjavE schreef:Vind hij die stap voor jou te groot of in het algemeen?
In het algemeen. Hij zegt dat bij al mijn collega's. Al ligt hun situatie wel iets anders als die van mij