Ik heb een presentatie op powerpoint staan en wil die full-screen hebben op de tv. Echter ben ik even vergeten welke combinatie ik moet indrukken om full-screen te krijgen.
Volgens Google moest het f5 zijn, maar dat werkt dus niet.
Heb je het scherm als 2e scherm naast een laptop oid?
F5 in PPT is diavoorstelling starten.
Ibbel
Geplaatst: 28-01-20 14:52
Heb je Windows 10? Dan werken de functietoetsen alleen als je shift - functietoets gebruikt. Bill Gates vindt nl dat niemand functietoetsen gebruikt en heeft de bediening van de laptop/PC onder de gewone F-toets gezet (het omgekeerde van de vorige versies dus)
Op mijn laptop is het trouwens F-4, en ik raad je aan gewoon alle functietoetsen met en zonder shift te proberen, kom je 'm vanzelf wel tegen
lukt het ook niet als je via de koppen in PowerPoint boven in gewoon naar Dia voorstelling gaat?
Anoeska
Geplaatst: 28-01-20 16:22
En zie je rechtsonderin niet een reeksje kleine pictogrammen? Is eentje daarvan een soort diascherm? Als je daarop klikt zou je ook naar full screen moeten gaan
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-20 17:03
ynskek schreef:
lukt het ook niet als je via de koppen in PowerPoint boven in gewoon naar Dia voorstelling gaat?
Nee dan is het nog steeds niet over het hele tv scherm.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-20 17:04
Anoeska schreef:
En zie je rechtsonderin niet een reeksje kleine pictogrammen? Is eentje daarvan een soort diascherm? Als je daarop klikt zou je ook naar full screen moeten gaan