Afstuderen 2020

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-20 20:39

Hai mensen nog wat leuks/ minder leuks meegemaakt vandaag? Of iedereen een rustig dagje? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 20:43

Hier een kalm dagje op een andere locatie. Ik ben druk bezig geweest met het regelen van de ICT-dingen met mijn account en met het schrijven van het plan van aanpak.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 21:53

Gefeliciteerd iedereen die mag gaan verdedigen of een voldoende heeft gehaald! *\o/*

Ik heb eindelijk mijn rooster, het is alleen nog niet duidelijk welke van de 4 roosters ik moet volgen... echt weer typisch mijn school dit haha. Maandag het info college maar even afwachten.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 22:10

Ik heb mijn opdracht gekregen voor de laatste 20 weken van mijn studie, ik weet niet hoeveel ik mag zeggen, dus ik zeg even niets O:)
Ik weet helaas nog niet echt waar ik aan toe ben. Vandaag de handleiding doorgelezen, blijkt dat ik weer een reflectierapport mag gaan schrijven. Ik dacht dat ik daar wel van af was nu, maar dat is helaas hbo 8)7

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 22:38

Ik heb deze week m'n laatste toetsen van m'n master, ben dus vooral hard aan het studeren.

Myka

Berichten: 716
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 22:40

Felien_Kyra schreef:
Welkom @Arnon :D Vanuit welke studie?

Hbo-V!

Ik heb vandaag mijn format ingeleverd, is goedgekeurd door mijn scriptiebegeleider vanuit het ZKH, nu nog wachten op reactie van school. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 22:40

Gefeliciteerd allen! Wat zijn jullie allemaal goed bezig! *\o/*

roxiie schreef:
Das mooi Mavantos!! Kan je los! *\o/*

Heb ik er overheen gelezen? Maar gister moest ook iemand verdedigen toch? Hoe is dat gegaan?


Dat was ik! Ging voor mijn gevoel niet zo best... Maar morgenochtend hoor ik of ik het gehaald heb en of ik door mag naar het tweede deel (wij studeren een jaar af, dus na deze verdediging kan ik verder met de rest van m'n onderzoek). Ben bang dat ik het niet gehaald heb, maar ik zie het morgen wel... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:29

Nou ik heb m'n eerste verdediging gehaald *\o/* *\o/*
Helemaal niet verwacht... Maar wel heel blij! Nu door naar deel twee van m'n afstuderen :):)

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 19:13

xJitskee, jihaa!

Hier een dag stage gelopen op een andere locatie in de buurt van school. Maar goed ook :=
In de middag stond er intervisie op school ingepland, dus ik mooi naar school... Krijg ik plots appjes dat het eerder op de dag stond ingeroosterd, en op de tijd dat ik er was niet door ging. De docent nog even gesproken, en daarna maar weer naar stage gegaan :+

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:28

xJitskee schreef:
Nou ik heb m'n eerste verdediging gehaald *\o/* *\o/*
Helemaal niet verwacht... Maar wel heel blij! Nu door naar deel twee van m'n afstuderen :):)


Gefeliciteerd! Wat houdt deel 2 in?

Wij stonden met heel veel gedupeerde studenten buiten vanavond... verkeerde toetsen geprint. Foutje, bedankt? Geen idee wanneer we hem wel mogen maken, terwijl iedereen binnenkort aan stage en onderzoek begint.

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:30

Top Jitske! Gefeliciteerd!

Das mooi sneu Eske.. -O-

En een logistiek mazzeltje voor Bubblewrap!

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 23:44

Het eerste deel was onderzoek en het tweede deel is het daadwerkelijke implementeren van mijn nieuwe business plan. Maar ik moet/wil nog wat extra onderzoek doen en wat aanpassen in deel 1 zodat ik echt een sterk verhaal heb bij de tweede verdediging.

Dat is ook mooi knudde Elske... ik vraag me dan altijd af hoe dat kan gebeuren.. :?

996981
Berichten: 9903
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 23:56

*\o/* Gefeliciteerd iedereen waarvan de verdediging goed is gegaan!

Mijn probleemanalyse is vandaag goedgekeurd :D ik heb begeleiders toegewezen gekregen en mag dus officieel aan de slag *\o/*

Es_ther

Berichten: 18728
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 00:18

Balen Eske!

En lekker bezig Jitske *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 00:31

Eske_B schreef:
xJitskee schreef:
Nou ik heb m'n eerste verdediging gehaald *\o/* *\o/*
Helemaal niet verwacht... Maar wel heel blij! Nu door naar deel twee van m'n afstuderen :):)


Gefeliciteerd! Wat houdt deel 2 in?

Wij stonden met heel veel gedupeerde studenten buiten vanavond... verkeerde toetsen geprint. Foutje, bedankt? Geen idee wanneer we hem wel mogen maken, terwijl iedereen binnenkort aan stage en onderzoek begint.

Wat zuur zeg...

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 00:35

Hebben jullie trouwens de aflevering over ghostwriters gezien? Was vanavond op tv, gemaakt door Rambam.

Ik kan me niet voorstellen dat je een ander een scriptie laat schrijven. Bijzondere wereld!

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 08:40

996981 schreef:
*\o/* Gefeliciteerd iedereen waarvan de verdediging goed is gegaan!

Mijn probleemanalyse is vandaag goedgekeurd :D ik heb begeleiders toegewezen gekregen en mag dus officieel aan de slag *\o/*


Mooi nieuws!
Bubblewrap schreef:
Hebben jullie trouwens de aflevering over ghostwriters gezien? Was vanavond op tv, gemaakt door Rambam.

Ik kan me niet voorstellen dat je een ander een scriptie laat schrijven. Bijzondere wereld!


Niet gezien, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je denkt kon ik dit maar door een ander laten doen en dat er een select groepje mensen is die het ook daad werkelijk laat doen.

Ik snap eerder niet waarom je een scriptie zou schrijven voor een ander (ja geld :') ), want wat een takke werk zeg.

Eelmo

Berichten: 2956
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 09:09

Eske_B schreef:
xJitskee schreef:
Nou ik heb m'n eerste verdediging gehaald *\o/* *\o/*
Helemaal niet verwacht... Maar wel heel blij! Nu door naar deel twee van m'n afstuderen :):)


Gefeliciteerd! Wat houdt deel 2 in?

Wij stonden met heel veel gedupeerde studenten buiten vanavond... verkeerde toetsen geprint. Foutje, bedankt? Geen idee wanneer we hem wel mogen maken, terwijl iedereen binnenkort aan stage en onderzoek begint.


Bij mijn vriend hebben ze een keer het antwoordmodel uitgedeeld ipv de tentamens :') Zij mochten het tentamen dus ook niet (af)maken.

Ik hoop dat je hem snel opnieuw mag maken! Zonde van je tijd en voorbereiding anders..

Es_ther

Berichten: 18728
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 09:29

Wat flauw dat ze het tentamen niet mochten maken Eelmo :+.
Hier eerste week er bijna op zitten!
Plan van aanpak krijgt vorm, is opgestuurd naar stagebegeleiders voor feedback. Dus ben benieuwd :).

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 09:49

Gefeliciteerd iedereen met de goedkeuringen!

En ghostwriters... zou het ook niet doen, maar kan me voorstellen dat je het soms goed zat bent :')

Wij hebben nog geen duidelijkheid, niet eens excuses. Met pech kunnen we hem pas bij de herkansingen in maart of april maken.

Oshaa
Berichten: 1053
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 10:13

Hier vanavond de deadline voor het laatste report van semester 1.
Deze week ook al met de vakken van semester 2 begonnen en de data verzameling voor mijn onderzoek afgerond. Ben er wel even klaar mee. Maar ja, die ene moet nog echt af...

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 13:08

Ik heb vandaag de laatste presentatie van mijn afstudeerstage gehad en die ging wel goed. Denk dat ik m wel heb gehaald. Ik had in ieder geval een 10 voor functioneren in de praktijk :=

Maandag begint het afstuderen! Hopelijk heb ik snel een duidelijke onderzoeksvraag op tafel want dat was vorige keer nogal een ramp. Iemand tips om tot een goede onderzoeksvraag te komen?

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 13:08

Oshaa schreef:
Hier vanavond de deadline voor het laatste report van semester 1.
Deze week ook al met de vakken van semester 2 begonnen en de data verzameling voor mijn onderzoek afgerond. Ben er wel even klaar mee. Maar ja, die ene moet nog echt af...


Succes nog even! :)

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 15:07

MonteKarlo schreef:
Ik heb vandaag de laatste presentatie van mijn afstudeerstage gehad en die ging wel goed. Denk dat ik m wel heb gehaald. Ik had in ieder geval een 10 voor functioneren in de praktijk :=

Maandag begint het afstuderen! Hopelijk heb ik snel een duidelijke onderzoeksvraag op tafel want dat was vorige keer nogal een ramp. Iemand tips om tot een goede onderzoeksvraag te komen?



Jij zult vanuit je opleiding waarschijnlijk ook competenties hebben die je moet halen. Bekijk deze ook goed. Dat heeft mij geholpen om een goede onderzoeksvraag te formuleren.

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:23

Die ghostwriters kan ik me best voorstellen. _O- Ik was er af en toe echt zooo klaar mee dat ik dat best had willen overwegen :')