Afstuderen 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 08:31

Een stagebegeleider die zijn eigen laptop meeneemt, zodat ik deze week even een laptop heb terwijl mijn broer mijn eigen her-installeert. Fijn!

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 08:58

xU_Blinghx schreef:
Yesssss mijn scriptie is goedgekeurd!!! *\%/* *\%/*

Hopelijk kan ik de 17de verdedigen!


Super! Wiehoo!

Awh das lief en fijn Bubblewarp.


Ik had eigenlijk al in de auto naar m’n werk moeten zitten. Maar ik heb gisteravond m’n wekker uit gezet :') dus ik lig nog heerlijk met een soort ‘katers’ gevoel in bed, haha.

Dr druk is er gewoon af!

Eelmo

Berichten: 2953
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:14

Gefeliciteerd iedereen! *\o/*

Dat is zo'n fijn gevoel he, roxiie! Geniet er van! :D

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:15

Mag ik me ook melden? Ik zit nu in mijn master psychologie. Ik ben nu bezig met m'n laatste vakken en begin binnenkort aan m'n stage en scriptie :D

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:47

Gefeliciteerd Dames **\O/** het harde werken wordt beloond!!

@Iolanthe, ik volg mijn studie ook in België en herken me in wat jij zegt.
Hier hebben we gewoon 2 blokken les waar je gemiddeld 40uur per weer aan kwijt bent en ik vertrek over een maand op (buitenland) stage voor 38u per week. En je zorgt zelf maar dat je eindwerk geschreven is in Mei :+

En dan is dus ook wat ik vandaag de hele dag ga doen... schrijven B-)

Eelmo

Berichten: 2953
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:27

Ik ga vandaag de hele dag lezen :list:
Zal blij zijn als die eerste weken voorbij zijn en ik echt iets kan gaan doen :=

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:30

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste versie van het onderzoeksplan ingeleverd en zit nu echt vol spanning ieder halfuur mijn mail te checken of het is goedgekeurd. Als die wordt afgekeurd dan heb ik vertraging, dus dat maakt het echt extra spannend. Bij goedkeuring ga ik maandag beginnen bij mijn afstudeeradres en heb ik 19 weken de tijd om mijn scriptie te schrijven.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:37

mavantos schreef:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste versie van het onderzoeksplan ingeleverd en zit nu echt vol spanning ieder halfuur mijn mail te checken of het is goedgekeurd. Als die wordt afgekeurd dan heb ik vertraging, dus dat maakt het echt extra spannend. Bij goedkeuring ga ik maandag beginnen bij mijn afstudeeradres en heb ik 19 weken de tijd om mijn scriptie te schrijven.



Aah heel spannend!! Ik heb hetzelfde gehad! Contstant refesh :')

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:57

xU_Blinghx schreef:
mavantos schreef:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste versie van het onderzoeksplan ingeleverd en zit nu echt vol spanning ieder halfuur mijn mail te checken of het is goedgekeurd. Als die wordt afgekeurd dan heb ik vertraging, dus dat maakt het echt extra spannend. Bij goedkeuring ga ik maandag beginnen bij mijn afstudeeradres en heb ik 19 weken de tijd om mijn scriptie te schrijven.



Aah heel spannend!! Ik heb hetzelfde gehad! Contstant refesh :')


Ja en het ergste is nog dat het 'deze week' is. Dus weet niet eens of het vandaag al bekend wordt gemaakt :')

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 18:31

roxiie schreef:
xJitskee schreef:
GEFELICITEERD ROXIIE! *\o/* *\o/* *\o/*

Ik houd je positive vibes vast, ik mag morgenmiddag verdedigen. Helaas hoor ik pas een week later of ik het wel of niet gehaald hebt. :=


Oh dat lijkt me echt killing! Heel veel succes morgen! *D

Ik werd vanmiddag nog even flink doorgezaagd, maar heb me goed staande weten te houden *\o/*

@Esther & Bubblewrap, fijn dat jullie eerste dag positief was! Geeft toch wel een fijn gevoel denk ik?!

@Felien_Kyra; Tis vandaag bij lekker eten gebleven! Maar mogelijk op een later moment nog een feestje!

Bedankt iedereen! Ik ben er echt zo blij mee!


Snap dat je daar ontzettend blij mee bent! Weet je ook al wat je nu wil gaan doen? Ga je aan het werk?

@Iolanthe oh dat kan bij ons dan weer niet. Moet wel echt een opdracht bij een bedrijf zijn.

@Bubblewrap, kan ik me goed voorstellen. Hoe was het meelopen vandaag? En lief van je stagebegeleider!

@xU_Blinghx Woehoe! Hoe fijn. Nog 1 onderdeel en dan ben je klaar :D

@Eske_B Gezellig, welkom!

@Pikkepor, Elke keer als ik denk dat ik het zwaar heb dan denk ik wel aan jullie. Jeetje dat is echt in mijn ogen niet te doen.... hebben er niet heel veel mensen vertraging bij jullie?

@mavantos kan me voorstellen dat dat heel spannend is. Ik zou ook elk halfuur op mijn mail kijken :') Hoeveel vertraging heb je dan als het niet ok is?

ilsexxx

Berichten: 761
Geregistreerd: 21-02-11
Woonplaats: ‘t noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 19:05

Een topic naar mijn hart, ik meld mij ook graag. Ik lees dat iedereen een half jaar afstudeert, onze opleiding heeft een jaar afstudeer. Ik loop dus het hele jaar stage en daarnáást schrijf ik een scriptie. Echt stress to the max want kan mij niet volledig op 1 ding focussen. PAssen en meten, niet mijn sterkste kant.

Had oranje gekregen op mijn onderzoeksopzet, dus nu aangepast en ga hem vrijdag nog eens inleveren. Ik ben benieuwd, fingers crossed! Daarna mag ik echt 'uitvoeren', dus de interviews afnemen en enquetes etc etc. Dan is het nog een kwestie van dit verwerken en een antwoord geven op de deelvragen en hoofdvraag.

Hoe zit het met jullie motivatie? Valt het allemaal nog een beetje te behappen?

anvt_xx
Berichten: 268
Geregistreerd: 11-10-07

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 19:14

Ik meld mij ook graag. Ik studeer Orthopedagogie in Gent en ik studeer hopelijk in juni af!

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 19:19

Oeh killing Mavantos, wachten op de uitslag.

Ik heb vannacht tot diep in de nacht liggen stuiteren en woelen in bed, zo veel indrukken en emotie. Alle stress en ontlading er uit :')

@ilse ik kan je alleen maar adviseren om een goede planning te maken en ook tijd in te delen voor leuke/ontspannende dingen.

@Felien_kyra; ik heb deze studie in deeltijd gedaan naast mijn (fulltime) baan. Ik blijf (voorlopig) bij mijn huidige werk aan de gang :)

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 19:38

ilsexxx schreef:
Een topic naar mijn hart, ik meld mij ook graag. Ik lees dat iedereen een half jaar afstudeert, onze opleiding heeft een jaar afstudeer. Ik loop dus het hele jaar stage en daarnáást schrijf ik een scriptie. Echt stress to the max want kan mij niet volledig op 1 ding focussen. PAssen en meten, niet mijn sterkste kant.

Had oranje gekregen op mijn onderzoeksopzet, dus nu aangepast en ga hem vrijdag nog eens inleveren. Ik ben benieuwd, fingers crossed! Daarna mag ik echt 'uitvoeren', dus de interviews afnemen en enquetes etc etc. Dan is het nog een kwestie van dit verwerken en een antwoord geven op de deelvragen en hoofdvraag.

Hoe zit het met jullie motivatie? Valt het allemaal nog een beetje te behappen?


motivatie is bij mij ver te zoeken...... heel vervelend. Moet er nu echt serieus mee bezig zijn en dit roep ik al 2 weken :( ...


Ah oke @roxiie !

Myka

Berichten: 711
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:45

Ik wil me ook graag melden! :D
Mijn afstudeerperiode begint volgende week, heb al een onderwerp voor mijn scriptie maar moet alleen nog goed gekeurd worden. Vandaag een format geschreven, morgen naar mijn werkgever en dan nog naar de hogeschool. :=

Valerie_V

Berichten: 1735
Geregistreerd: 01-06-07
Woonplaats: Steenwijk

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:58

Gefeliciteerd allen! Super goed gedaan :)

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 23:26

Welkom @Arnon :D Vanuit welke studie?

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:29

Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 23:29

mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.

Super fijn! :D Vast een hele opluchting

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:31

Felien_Kyra schreef:
mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.

Super fijn! :D Vast een hele opluchting


Ja zeker! _O-

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:32

mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.


Gefeliciteerd!!!

Rare regeling ook. 10 weken niksen voordat je aan de slag mag.


Wat zijn de plannen voor iedereen na de studie? Verder studeren of aan het werk?

Ik wil aan het werk. Ben nu ook al bezig met solliciteren en hoop toch maart aan de slag te zijn.

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:35

xU_Blinghx schreef:
mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.


Gefeliciteerd!!!

Rare regeling ook. 10 weken niksen voordat je aan de slag mag.


Wat zijn de plannen voor iedereen na de studie? Verder studeren of aan het werk?

Ik wil aan het werk. Ben nu ook al bezig met solliciteren en hoop toch maart aan de slag te zijn.


Nouja, je moet dan nog een goed onderzoeksplan schrijven natuurlijk. Je moet voor de derde onderwijsperiode begint een goedgekeurd plan hebben om de derde periode te kunnen starten. Als je die niet hebt dan moet je een periode later starten.

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 23:36

xU_Blinghx schreef:
mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.


Gefeliciteerd!!!

Rare regeling ook. 10 weken niksen voordat je aan de slag mag.


Wat zijn de plannen voor iedereen na de studie? Verder studeren of aan het werk?

Ik wil aan het werk. Ben nu ook al bezig met solliciteren en hoop toch maart aan de slag te zijn.

Werken!! kan geen verslag meer zien hierna namelijk :') :') En met mijn baan van nu (tijdelijk ivm zwangerschapsverlof) ontdek ik pas echt hoe fijn het is om "zoveel" geld te verdienen. Als in dat het in ieder geval een stuk meer is als het loon van mijn bijbaan in de supermarkt....

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 08:19

Das mooi Mavantos!! Kan je los! *\o/*

Heb ik er overheen gelezen? Maar gister moest ook iemand verdedigen toch? Hoe is dat gegaan?

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 19:11

mavantos schreef:
Mail is binnen en plan is goedgekeurd, dus ik mag maandag gaan beginnen!

Als je het niet had gehaald dan had je één onderwijsperiode vertraging gehad... Dat is 10 weken, waarin je niks anders te doen hebt eigenlijk.

Aaaah wat fijn zeg!