Afgelopen zomer werd ik door me lesgever aan het denken gezet. Ik was op dat moment bezig met een pony doorrijden. Er werd gezegd dat ik hier me werk van moet gaan maken. Jaa leuk was mijn reactie! Maar nu? Zelf werk ik nu 3 jaar als zzp'er in de veehouderij dus tips kwa verzekering, pensioen ed is niet nodig. Aangezien dat fysiek zwaar werk is weet ik wel dat ik dat niet mijn hele leven kan gaan doen. Dus kwa afwissling past het mij wel voor me.
Maar hoe beginnen? En wat wil ik gaan doen? Waar is er vraag naar? En met name vraag naar! In overleg met meerdere mensen vonden ze het door/inrijden van pony's wat voor mij, vanwege mijn lengte en gewicht met als extra service massage geven voor de pony. Er bestaan allerlei trainingsstallen voor paarden maar hoe zit het met de pony's? Is er vraag naar kundige mensen voor de pony's?
Zijn hier mensen die tips of advies hebben? Of welke service missen jullie in Noord-Holland dat wel aangeboden mag worden
Misschien eens informeren bij de trainingsstallen voor paarden of ze connecties hebben in de 'pony wereld'? Zij weten denk ik het beste wat het reilen en zeilen qua doorrijden inhoud, waar er mankracht te kort komt en wat ze missen!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-01-20 23:00
Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk.
Je geeft aan dat je huidige baan zwaar werk is, maar vergeet niet dat een baan in de paarden dat ook is. En het is natuurlijk ook niet zonder gevaar als je met (jonge) dieren werkt. Kan je misschien de combi doen en kijken of het je bevalt?