HELP! Naam gezocht voor bijberoep coaching

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

HELP! Naam gezocht voor bijberoep coaching

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 17:16

Het is mijn dag niet. Net een heel topic aangemaakt, druk ik op de verkeerde knop en is het weg... >;)

Sinds 1 oktober dit jaar ben ik gestart met een bijberoep Meraki ondersteuning en coaching. Dit is coaching voor personen met een beperking, hun ouders, broers en zussen en waardevolle derden.
Momenteel heb ik nog geen cliënten aangezien ik nog volop aan het werken ben aan de website en dat ik nog in de opstart fase zit wat betreft reclame maken. (Gelukkig maar)

Gisteren ben ik volop aan de slag gegaan met de website en alles was gelukt en leuk om zien. Zo fier als een gieter deze ochtend mijn mams gebeld zodanig dat zij eens kon gaan kijken. Omdat zij niet zo heel handig is met de computer bleek er plots een probleem te zijn. Om deze reden ga ik zelf kijken en druk een aantal trefwoorden in...
Wat zie ik plots... in de tijd dat ik mijn domeinnaam heb aangevraagd nl. Meraki ondersteuning en coaching is er nog iemand die de domeinnaam Meraki coaching heeft opgenomen. Dit moet na mijn keuze geweest zijn aangezien ik nog getwijfeld heb over Meraki coaching. |o

Echt ik viel hier letterlijk van mijn stoel.

Het valt dus op dat als je zoektermen in google ingeeft je op haar site terecht komt en niet op de mijne.
Dit is niet de bedoeling. Ik wil namelijk graag ook enige bekendheid en de mensen moeten toch mijn website kunnen vinden.

Dus nu heb ik besloten om van naam te veranderen. Jammer maar niets aan te doen.

Om deze reden wil jullie vragen om mee te denken.

Hier sta ik voor:

Doel:
- Bijstaan van personen met een beperking, hun ouders, broers/zussen en waardevolle derden.
- Luisteren naar de zorgen en bekommernissen.
- Klankbord zijn voor ‘anders’ ouder zijn.
- Coachend ondersteunen bij het benoemen en uitvoeren van uitdagingen, wensen en dromen.
- Doorverwijzing en beperkte administratieve ondersteuning

Resultaat:
- Je gehoord en begrepen voelen.
- Je brengt veranderingen aan om de haalbaarheid van de uitdagingen waar je voor staat te vergroten.
- Je krijgt meer zuurstof en kracht om er alle dagen tegen aan te gaan.
- Je krijgt inzicht in de administratie en aanbod van hulpverleners en organisaties.
Je staat er niet alleen voor. Ik sta naast jou!

Waarom

Sinds 2006 werk ik met personen met een beperking. Het valt mij echter op dat een hele grote groep personen met een beperking en hun netwerk ik de kou blijven staan. Hun zorgen, bekommernissen, wensen en dromen worden niet gehoord.

Dit is jammer.
Als persoon met een beperking of ouder met een kind met een beperking heb je zorgen, slapeloze nachten, ben je soms boos of weet je niet goed meer wat te doen…

Daarom bied ik coaching en ondersteuning aan. Ik luister naar jouw verhaal en sta naast jou.

We bekijken samen welke stappen we kunnen zetten in de richting van het beoogde doel.
We gaan op zoek naar meer zuurstof en energie om de dagdagelijkse zorgen aan te kunnen.

Aanbod

Hebben jij en jouw omgeving het even moeilijk dan ben ik er om jullie te coachen zodanig dat de situatie met vernieuwde kracht terug opgenomen kan worden.

We gaan aan de slag met ‘anders’ ouders zijn en hoe dit ingevuld kan worden. We slaan bruggen met organisaties en andere ondersteuners.
Heb je tussendoor een administratieve vraag of raak je niet wijs uit het kluwen van de hulpverlening dan ben ik er met de nodige kennis en info. Ik kan jou helpen bij het begrijpen van brieven, het geven van info over het zorglandschap, de mogelijkheden die er zijn voor ondersteuning en kan ik jou doorverwijzen naar bijstandsorganisaties, zorgaanbieders…
Op deze manier maken we jouw netwerk en draagkracht groter.

Dus laat jullie volop gaan!
Oh ja als jullie nog tips hebben, deze zijn altijd welkom! Let op, we spreken over België. Dit is een ander systeem dan in Nederland.

Ik ga nog even verder balen... ;)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 17:18