Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Irisjeeh1999 schreef:Wat ik zelf voor ogen heb is een baan die ik met de paardensport kan combineren, maar zonder zelf elke dag te moeten rijden. Ik wil het rijden echt als hobby houden, maar wel werken in de sector.
xPabloBokt schreef:Staar je niet blind op het woordje hippisch, want ik denk dat dit gewoon een toegepaste variant is van bedrijfskunde.
Skippy01 schreef:xPabloBokt schreef:Staar je niet blind op het woordje hippisch, want ik denk dat dit gewoon een toegepaste variant is van bedrijfskunde.
En grappig genoeg vinden veel werkgevers daardoor dat je diploma tóch minder waard is voor hun specifieke branche dan met algemene bedrijfskunde...
Ik ben zelf voor MER gegaan, en heb een stage gedaan bij Academy Bartels. Ook een optie om het zo aan te vliegen voor TS. Zelf heb ik uiteindelijk doorgestudeerd en werk ik nu in een hele andere branche en geef ik alleen nog lessen naast mijn normale baan overigens. Maar via stages en afstudeerscriptie kun je natuurlijk wel de paarden in met een normale opleiding bedrijfskunde.