Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Denk aan Data Science, Testing, Software Engineering, Datamanagement etc. Ghostattack schreef:De IT is zo enorm breed, ik zou me eerst eens gaan verdiepen in de verschillende takken die er bestaanDenk aan Data Science, Testing, Software Engineering, Datamanagement etc.
Zelf werk ik in de Business Intelligence trouwens, mocht je daar vragen over hebben dan mag je ze altijd stellen! Bij mijn werkgever kun je ook beginnen zonder IT kennis, je word dan intern opgeleid.
fleurtjeuh schreef:Ghostattack schreef:De IT is zo enorm breed, ik zou me eerst eens gaan verdiepen in de verschillende takken die er bestaanDenk aan Data Science, Testing, Software Engineering, Datamanagement etc.
Zelf werk ik in de Business Intelligence trouwens, mocht je daar vragen over hebben dan mag je ze altijd stellen! Bij mijn werkgever kun je ook beginnen zonder IT kennis, je word dan intern opgeleid.
Ik heb je een pb gestuurd
fleurtjeuh schreef:Wat ik me ook afvroeg,
Heeft een (voorbereidende) thuisstudie\cursus nog iets van toegevoegde waarde? Of is dat allemaal zo verouderd dat dat de boel alleen maar in verwarring brengt?
fleurtjeuh schreef:Wat ik me ook afvroeg,
Heeft een (voorbereidende) thuisstudie\cursus nog iets van toegevoegde waarde? Of is dat allemaal zo verouderd dat dat de boel alleen maar in verwarring brengt?
). Het ligt erg aan de regio: in Gelderland bijvoorbeeld is er bijna niks, zeker niet voor mensen met nauwelijks ervaring.
fleurtjeuh schreef:Wat is dan hetgene waardoor ze het niet volhouden?
Voor nu haal ik er veel voldoening uit, door de flexibele werktijden vind ik het ook ideaal. Misschien kun je het met iemand regelen om een dagje mee te lopen? Geen idee hoe gemakkelijk zoiets kan, want veel ITers werken ook met gevoelige data natuurlijk.
Ja het komt nog veel voor, maar ik heb toch genoeg collega's die 32 of 36 uur werken.