Sinds januari zit ik in mijn huidige functie binnen een bedrijf. Ik zit hier al een tijdje niet meer fijn op mijn plek en ondanks een vast contract komen geregeld de gedachtes voorbij dat ik er nu echt klaar mee ben en het liefst morgen nog stop. Dan denk ik weer, ik geef te snel op en ik blijf nog even hangen. Ik ben er ondertussen wel echt uit dat ik weg wil.
Momenteel heb ik twee dingen lopen, bij beide bedrijven ben ik door naar de 2de ronde. Bij bedrijf X heb ik na de speeddates vandaag het echte gesprek gehad. Deze ging voor mijn gevoel wel goed, maar ik weet dat hier veel gegadigden voor zijn. Eind volgende week hoor ik of ik verder ben naar de volgende ronde.
Morgen heb ik bij bedrijf Y een meeloopochtend om te kijken wat de functie precies inhoudt en om te kijken wat ik van de werkzaamheden vind. Komende maandag heb ik daar mijn tweede gesprek.
nu zit ik met het volgende dilemma. Mijn voorkeur gaat uit naar bedrijf X, maar de concurrentie is groot en ik hoor volgende week überhaupt pas of ik geselecteerd wordt. Er is maandag een kans dat ik aangenomen word bij bedrijf Y. Als ik dit accepteer dan heb ik mooi een maand uitwerktijd en hoef ik alleen nog maar november bij mijn huidige bedrijf te werken. Dit klinkt positief omdat ik er eigenlijk wel klaar mee ben hier.. Maar stel ik accepteer de baan bij bedrijf Y en volgende week hoor ik dat ik toch verder kan bij bedrijf X (waar dus mijn voorkeur naar uit gaat), hoe moet ik dan verder? Kan ik baan Y accepteren en als bedrijf X mij uiteindelijk ook wilt daar mee verder gaan?
Hopelijk is het een beetje duidelijk. Alvast bedankt voor het lezen

Netjes vond ik het niet van mijzelf maar ik stond in mijn recht dus ik heb het gedaan.