Ik word inmiddels een beetje wanhopig. Voor mijn vooronderzoek voor mijn masterscriptie heb ik een aantal mensen uit Rotterdam nodig en daar ken ik... precies. Vrijwel niemand. Via mijn netwerk heb ik nog niet genoeg mensen kunnen vinden, dus ik wend mij tot bokt. Wie kan mij helpen? Of ken je iemand die me kan helpen?
Ik ben op zoek naar mensen afkomstig uit en nog wonend in/binnen een straal van 25km van Rotterdam:
- 5 personen tussen de 18-25, minimaal HBO volgend of afgerond;
- 5 personen van 50+, minimaal een opleiding na de middelbare school afgerond.
Het duurt ongeveer veertig minuten tot een uur en het is natuurlijk ontzettend lief als je me wil helpen, dus als klein bedankje wil ik iedereen die mijn vooronderzoek invult een aantal van mijn kunstkaarten (met paarden!) sturen. Daartoe kun je je adres aan het einde invullen - deze gebruik ik alleen om de kaarten te versturen, alle gegevens uit het onderzoek worden volledig anoniem verwerkt.
Kun je me helpen? Stuur me dan vooral een pb en dan stuur ik je de link naar de enquête door. Hartelijk dank alvast!
Het gaat om het vooronderzoek van mijn masterscriptie in de taalwetenschappen. Ik heb dit nodig om het uiteindelijke onderzoek op te stellen, waarbij ik maar een deel van deze spraakopnames zal gebruiken. Het vooronderzoek helpt mij om de goede spraakopnames uit te zoeken. Het gaat dus om het luisteren van spraakopnames - meer mag ik helaas niet vertellen. Uiteraard kan ik je achteraf kort vertellen wat het doel van mijn uiteindelijke onderzoek is.
Oh ja! Ik heb nu maar vijf mensen per leeftijdsgroep nodig, maar voor mijn hoofdonderzoek heb ik straks nog veel meer mensen uit Rotterdam en Nijmegen nodig (onder dezelfde voorwaarden). Heb je daarin interesse, laat het dan vooral weten! In het geval van mijn hoofdonderzoek is het 'hoe meer, hoe beter'.
.
mag ik dan nog steeds meedoen?