Voor mijn opleiding Communicatie en multimedia design moet ik een onderzoekje doen onder studenten. De opdracht gaat over smart home producten van onze favoriete Zweedse meubelgigant. Wij moeten hiervoor te weten komen wat er in de doelgroep studenten omgaat in het dagelijksleven maar ook wat ze zelf graag beter zouden zien of meer smart.
Als jullie voor mij onderstaande vragen zo volledig mogelijk willen invullen zou dat tof zijn! Mocht je ergens geen antwoord op weten of willen geven geen punt zet er gewoon even niks, een streepje, niet van toepassing of whatever neer.
Ik zou zeggen Quote de lijst/kopieër hem en kom maar door met jullie antwoorden.
• Kort je voorgeschiedenis qua vooropleiding en wat je nu doet
• Motivatie om te gaan studeren
• Motivatie voor de gekozen studie
• Hoe woon je? En waarom(thuis/studentenhuis etc. omdat..(bijv minder reistijd tot school))
• Hoe oud ben je?
• Geslacht? m/v/o?
• Beeld dat je hebt van het studentenleven en klopt dit beeld met jou ervaringen tot nu toe
• Ervaringen (motivaties en frustraties) tot nu toe met het studentenleven
• Gemiddelde schooldag als student
• Gemiddelde studeertijd thuis
• Op welke manier gebruik je al technologie om je (studenten)leven aangenamer/ te maken?(bijvoorbeeld spraakgestuurde lampen of google home)
• Welke ideeën heb je om smart-technologie in het studentleven in te passen
• Aan welke voorwaarden moet die smart-technologie voldoen voor je het
aanschaft/gebruikt?
Iedereen die de moeite heeft genomen dit topic te lezen super tof! Iedereen die ook nog iets heeft ingevuld helemaal fantastisch!
Let wel even op na woensdag 18 september mag je blijven meekletsen maar heb ik de informatie niet meer nodig aangezien we de informatie vanaf dan gaan verwerken in onze opdracht. Dus vanaf dan is het invullen van antwoorden niet meer strikt noodzakelijk voor mij. Alvast bedankt voor de moeite! Mocht het topic toch erg lang worden laat ik het sluiten zodra wij genoeg info hebben. Ook dan super tof voor al jullie moeite!