MissCharlie schreef:Koelelementen gebruikte ik ook toen ik nog studeerde. Dan nam ik yoghurt met granola mee. Bij Hema heb je saladebakjes met koelelement erin. Heel handig, wel aan de grote kant voor je rugzak.
Sinds ik werk heb met een koelkast en magnetron zijn de mogelijkheden eindeloos. Ik neem vaak restjes mee van het avondeten van de dag ervoor. Bijvoorbeeld quiche. Of een gekookt ei. En ik haal zo'n 2x per week een soepje voor 70 cent bij de kantine.
Verder toch wel heel vaak brood met roomkaas of saladesmeerseltje. Een broodloze dag tusssendoor kan ik dan enorm waarderen.
Zo'n saladebakje met koelelement er in is ook een goede! Ik hoef gelukkig niet veel boeken in mijn tas te hebben dus misschien past het wel.
Seltje schreef:Ik ben zo blij nu met een volledige keuken op mijn werk. Als student ging ik heel vaak broodjes halen, omdat dat net iets verser was dan wat ik van thuis meenam.
Geen tips hier, maar ik snap wel enorm je frustratie.
Heel frustrerend idd
Ik haal meestal ook iets in de kantine maar dat begint zo duur te worden, al helemaal als ik veel geld wil gaan sparen.
Amyyy schreef:Als ik brood eet, neem ik gewoon losse boterhammen mee. Beleg staat op mijn werk in de (koel)kast. Boterhammen haal ik sochtends uit de diepvries en die zijn ontdooit als ik op mijn werk ben. Zo heb ik altijd vers brood

Boterhammen bevroren meenemen is een hele goede! Bedankt 
Drico schreef:Meestal heb ik altijd brood mee naar het werk, maar je zou dat ook kunnen afwisselen met een stokbroodje/pistolet oid.
Je hebt ook van die Yogurt bekers welke heel handig zijn! Dus bijvoorbeeld yogurt + muesli, of vers fruit. Wel inderdaad kijken of je dat dan in een koeltasje kunt bewaren tot je pauze.
Yoghurt bekers zijn ook slim inderdaad, dankjewel!